לא הפסקתי לרוץ. עו"ד אבי עייש

עייש: להרחיק ראשי ערים מוועדות תכנון

המועמד לראשות העירייה כתב באיגרת לחברי כנסת: “בעקבות ריבוי ראשי רשויות שהוגש נגדם כתב אישום והורשעו בשוחד והפרת אמונים התרופה לכך היא הרחקתו בחקיקה של ראש העיר מוועדות בניין עיר”

פורסם בתאריך: 15.6.18 13:37

     

אבי עייש, המועמד לראשות העיר אשקלון פנה באיגרת אישית לכמה חברי כנסת בעלי השפעה להגיש הצעת חוק שתרחיק את ראש העירייה מוועדת בניין עיר ומכל עיסוק הקשור לקבלנים הבונים בתחום השיפוט של עירם.

מטה הבחירות של אבי עייש

לדבריו, רוב ראשי העיר שהושעו ושנאלצו לפרוש מתפקידם לאחר שהורשעו וכאלה שעדיין משפטם מתנהל כמו איתמר שמעוני, ראש העירייה המושעה של אשקלון, הואשמו בקבלת ובמתן שוחד ובעבירות של הפרת אמונים.

לדעת עייש, התרופה לכך היא הרחקת ראש הרשות מוועדת בניין עיר ומכל עיסוק הקשור לקבלנים וליזמים שבונים בעירם. בדרך זו, לדבריו, אפשר יהיה למנוע שחיתות והסתאבות של העירייה ושל העומד בראשה.

אילוסטרציה: גלאם בכנס קבלנים לקראת פרסום המכרזים לפרוייקטים בעיר היין. (למצולמים אין קשר לכתבה).

“שורה של ראשי רשויות מבלים שעות וימים בחדרי חקירות ביחידת לה”ב 433 ועל ספסל הנאשמים במקום לשרת את תושבי עירם שבחרו בהם לתפקיד הרם של ראש הרשות. בהתנהגותם הפלילית והמושחתת הטילו כתם ענק ועננה על עריהם והסבו נזק בלתי הפיך באמון הציבור במוסד ראש הרשות וכעת יהיו כאלה שלא יבואו להצביע בבחירות כי מבחינתם כולם מושחתים וכולם גנבים. לשקם את אמון הציבור זו משימה לא פשוטה”, מבהיר עייש.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר