שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה
שטרות כסף. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

המעסיק גילה: המנקה "ניקתה" 80 אלף ש"ח מכרטיס האשראי

מנקה שעבדה בביתם של זוג מאשקלון , גנבה למעלה מ-80 אלף שקלים מכרטיס האשראי של אחד מבני הזוג בהזדמנויות שונות. למרות זאת לא תשב בכלא ותחזיר לזוג רק חלק קטן ממה שגנבה

פורסם בתאריך: 11.6.18 09:59

     

אותה מנקה עבדה שנים ארוכות בביתם של בני זוג מבוגרים מאשקלון, בין הצדדים התקיימה מערכת יחסים טובה לאורך השנים, כזו שמבוססת בין השאר גם על אמון הדדי. אלא שלפני כשלוש שנים הכל השתנה.

באחד הימים הבחין אחד מבני הזוג כי נמשכו מחשבון הבנק של בני הזוג סכומי כסף לא מבוטלים כלל. לאחר בדיקה שעשה הוא גילה כי כרטיס האשראי שלו נגנב ועמו ככל נראה הקוד הסודי שמאפשר באמצעותו משיכת כספים.

הונאה בכרטיס אשראי. אילוסטרציה: אלירם משה

לאחר שהחל לבדוק את הנושא, גילה כי המנקה גנבה את כרטיס האשראי שלו והשתמשה בו לצרכיה, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדה לאחרונה.

על פי כתב האישום היא משכה כ-81 אלף שקלים, תוך שהיא מנצלת את מצבם הכלכלי האיתן של בני הזוג, שלא שמו לב להיעלמות סכומי הכסף הגדולים.

"בין התאריכים יולי – ספטמבר 2015 נטלה הנאשמת ללא ידיעת והסכמת המתלוננים את כרטיס האשראי על שם המתלוננים בכוונה לשלול אותו מהן שלילת קבע.", כך על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה נגד המנקה. עוד נאמר שם כי ב-41 הזדמנויות שונות משכה כספים מסניפי בנק שונים באשקלון.

עו"ד רובי גלבוע

לאחר שהוגש נגדה כתב אישום פנתה המתלוננת לעורך הדין רובי גלבוע מאשקלון. בהסדר טיעון שנחתם עמה נקבע כי היא תשלם 20 אלף שקלים מהכספים שגנבה. כמו כן הוסכם בין הצדדים, כי המנקה לא תשב בכלא בעקבות מעשיה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר