יאיר פרג'ון. צילום: אורי קריספין
יאיר פרג'ון. צילום: אורי קריספין

אישום: השומר שיסה את כלבו בראש המועצה וסטר לו

יאיר פרג'ון הותקף על ידי שומר בעת שיצא לצלם אתר מורשת באזור לכיש. השומר דחף, היכה ולקח לראש המועצה הנסער את הטלפון הנייד. תלונה הוגשה במשטרה וכעת השומר עומד לדין על התקרית

פורסם בתאריך: 7.6.18 10:51

     

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון ידוע כאיש שמלבד משרתו הציבורית מחובר גם לטבע ולידיעת הארץ. ראש המועצה שבעבר עמד בראש בית ספר שדה רק רצה לצלם אתר היסטורי סמוך למושב לכיש, אך לא שיער שהביקור סמוך למושב יסתיים באירוע אלים שבו הוא מותקף ובהגשת תלונה במשטרה שגם תבשיל לכדי הליך משפטי.

על פי כתב האישום שהוגש באחרונה, בקיץ שעבר הגיע פרגון כאמור סמוך למושב לכיש. הוא ביקש לצלם את המקום ולשם כך היה מעוניין לעבור בשטח פרטי שהיה מגודר ואף הוצב בו שומר שישגיח שאיש לא יכנס. השומר בן מיעוטים בן 49 ניגש במהירות לפרג'ון והודיע לו שאין ביכולתו להיכנס אלא באישור בעל השטח החקלאי.

יאיר פרג'ון. צילום: אורי קריספין

"השומר יצא לעברי והחל לצעוק שאני נמצא במקום שאסור לי להיות בו" מסר היום פרג'ון "הסברתי לאיש, שהציג את עצמו כשומר של המתחם, שהוא טועה כי אני נמצא על דרך עפר שמובילה ממקום אחד למשנהו".

ראש המועצה יצר קשר עם החקלאי וקיבל את אישורו להיכנס לתחומו, אלא שהשומר כבר התרחק מהמקום ופרג'ון צעק לו מרחוק שיש אישור כניסה, ספק אם שמע או התעלם מצעקותיו של פרג'ון.

פרג'ון התקדם למקום שבו יוכל לצלם כפי שרצה או אז הגיע השומר בזעם והחל להתעמת עם ראש המועצה. השומר דחף את פרגון ומיד שחרר את כלבו ואמר לו בערבית "תשמור ותנשך".

פרג'ון שהבין את מה שהולך לקרות הרים מיד אבן וזרק אותה לעבר הכלב כדי להבריח אותו. השומר כעס על כך, ניגש לפרגון ובמהלך העימות בין השניים סטר לו בלחי.

 

ראש המועצה הנסער ניסה להתעשת, שלף את הטלפון הנייד שלו ככל הנראה כדי לצלם או להתקשר ממנו והשומר חטף את הטלפון מידיו ועזב את המקום.

תלונה כמובן הוגשה במשטרה. הטלפון של פרג'ון הושב לו ולאחר יותר מחצי שנה שבהם התיק היה החקירה הוחלט בפרקליטות מחוז דרום להגיש כתב אישום נגד השומר בגין שתי עבירות של תקיפה סתם. העבירות מקבלות משנה תוקף היות ומדובר בעובד ציבור.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר