ניידת משטרה
ניידת משטרה. אילוסטרציה

מה עשו שוטרות שתפסו קשישה בת 80 גונבת אוכל?

הבוקר הוזעקו שתי שוטרות לטפל באירוע של גניבה מסופר. החשודה בגניבה: קשישה קשת יום תושבת השכונה שגנבה פירות וירקות רקובים ונתפסה כאחרונת הגנבים בקופה. אבל בזכות יש סוף טוב לסיפור

פורסם בתאריך: 5.6.18 18:41

     

היום, שלישי, בשעות הבוקר התקבל דיווח במוקד 100 של המחוז הדרומי במשטרת ישראל על זקנה שגנבה מוצרי מזון מסופר בעיר אשקלון. שתי שוטרות מיחידת השיטור העירוני באשקלון נשלחו לטפל באירוע. השוטרות הגיעו לסופר שם עוכבה האישה על ידי צוות החנות כאחרונת הגנבות. השוטרות הרגיעו את המצב והחלו איתה ועם צוותה החנות מה בדיוק קרה.

השוטרות שרגילות לטפל באירועים מעין אלה בתקיפות ובמעצר מיידי לא התכוננו לפרץ הרגשות שתכף יחוו.

בדיקתן של השוטרות, רס"ר לובה חנוכייב ורס"ל יובל אראל, העלתה כי מדובר בקשישה כבת 80, אישה קשת יום, שקנתה בסופר השכונתי שני בצלים ושני תפוחי אדמה בכספה הדל.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


לדברי הקשישה עשתה עוד דבר בתמימות: אספה מספר פירות וירקות רקובים מארגז שמונח מתחת למדפי הפירות והירקות, הכניסה אותם לתוך שקית ועליהם לדבריה לא חשבה שנדרש לשלם ולכן לקחה אותם יחד עמה.

המקרה נגע ללבה. השוטרת יובל אראל. צילום: דוברות המשטרה

השוטרות בדקו ומצאו שאכן מדובר בפירות רקובים וקיבלו בעצב את גרסתה. המקרה נגע לליבן והן לא התמהמהו לרגע והחליטו לעשות מעשה אצילי. אחת השוטרות נשארה עם הקשישה המבוהלת והמבויישת שעוד לקוחות החנות צופים במתרחש ואילו שותפתה נכנסה אל הסופר והחליפה את הפירות והירקות הרקובים בטריים, בחרה מספר לחמניות טריות ושילמה בכספה שלה ושל שותפתה על כל המוצרים הללו בקופה.

מיד לאחר מכן נתנו את שקיות המוצרים לקשישה שהתביישה לקבלן מידיהן של השוטרות ואף סירבה שהשוטרות יסיעו אותה לביתה תוך שביקשה רק לשבת בספסל הנמצא בסמוך על מנת לנוח.

מלאת רחמים. חנוכייב. צילום: דוברות המשטרה

טרם עזבו השוטרות את המקום, חיבקה אותן הקשישה בחמימות רבה ונישקה ללחייהן. "סיפור האירוע צבט לנו עמוק בלב ולא ניתן להישאר אדישה במקרה שכזה" סיפרה רס"ר חנוכייב "מדובר באישה מבוגרת שיכולה להיות אימא של כל אחד מאתנו. אנו מקוות שסייענו לה, ולו במעט שניתן".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר