אילוסטרציה

אישום: דקר בגלל טיפות משקה

כתב אישום הוגש נגד תושב אשקלון שדקר מבלה באחד מהפאבים בעיר. הסיבה: טיפות משקה שניתזו לעברו בטעות לאחר שפחית ריקה הושלכה

פורסם בתאריך: 17.5.18 17:12

     

חיי הלילה על פי רוב הם בהחלט משמחים: מסיבות, מפגשים חברתיים, מצב רוח טוב ובאופן כללי: שחרור מהשגרה המלחיצה. אלא שלדאבוננו, לעיתים אותם בילויים מסתיימים בצורה כואבת. אולי מה שיותר כואב הוא העובדה שבמקרים רבים מדובר בקלות לא ממש מובנת שבה מתרחש אירוע שכזה.

אילוסטרציה. צילום: asap

לאחרונה הוגש כתב אישום נגד תושב אשקלון שלפני כחודשיים דקר מבלה אחר באחד ממתחמי הבילוי בעיר. על פי כתב האישום, במהלך הבילוי מזג אחד המבלים במקום משקה מפחית לכוסו וזרק את הפחית. אלא שאותה פחית כנראה לא הייתה ריקה, ושאריות משקה ניתזו ממנה אל פניו של הנאשם. בתגובה לכך הוא קם בזעם וצעק, "מי עשה את זה?" המבלה האחר ניגש אליו, התנצל וטען כי חשב שהפחית ריקה, ובזה נדמה היה כי הסתיים העניין.

אלא שהנאשם חשב אחרת. על פי כתב האישום, הוא ניגש לחפציו, לקח סכין שהייתה שם והסליקה על גופו. לאחר מכן יצא מהמועדון, ושם ראה את המבלה האחר. “המתלונן ניגש אל הנאשם וניסה לדבר עמו, תוך כדי הנאשם שלף במפתיע את הסכין ודקר באמצעותה את המתלונן ארבע דקירות: שתיים בבית החזה, דקירה אחת בגב ודקירה אחת בעכוז שמאל, כל זאת מתוך מטרה להטיל בו נכות או מום או לגרום לו לחבלה חמורה”, כך על פי כתב האישום.

לאחר מכן המתלונן פתח בריצה כדי להימלט, והנאשם הפסיק את המרדף אחריו ונמלט מהמקום. או-אז המתלונן התמוטט. חבריו שהיו עמו באותו מועדון איתרו אותו ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר, ושם אושפז במצב קשה ושוחרר לאחר ימים מספר לביתו.
בעקבות האירועים מואשם הדוקר בחבלה בכוונה מחמירה ובהחזקת סכין.

עורך דינו של הנאשם רובי גלבוע מסר בתגובה: “אנו מכחישים את האמור בכתב האישום ולאחר בחינת חומרי החקירה נשקול את צעדינו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר