המקום שבו נפלה הצעירה ונחבלה. צילום: יח"צ

העירייה תשלם 200 אלף ש"ח לצעירה שנפלה בכביש

כתוצאה מהתאונה שברה את זרוע שמאל. בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג הגיש תביעה בשמה לבית משפט השלום באשדוד והושג הסכם פשרה

פורסם בתאריך: 9.5.18 12:45

     

עיריית אשקלון תשלם פיצוי של כ-200 אלף שקלים לבת 20 שנפלה על כביש משובש באשקלון. כך עולה מתביעה שהגישה הצעירה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג.

עו"ד דותן לינדנברג

מהתביעה עולה כי לפני כ-5 שנים בשעת בוקר מוקדמת כשצעדה בשכונת נווה דקלים, רגלה נתקלה במהמורה בכביש וכתוצאה מכך נפלה. בשעת הנפילה הרחוב היה חשוך ולכן לא יכלה להבחין במכשול.

כתוצאה מהתאונה הצעירה נחבלה ברגליים, בגב, בידיים ובכתפה השמאלית. בצילום אולטרה סאונד אובחן שבר בזרוע שמאל ואורתופד מצא שהיא סובלת מהגבלה בכתף שמאל.

הכביש בנווה דקלים. צילום: יח"צ

המוסד לביטוח לאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה היות ובאותו זמן היתה בדרכה לעבודה. וועדה רפואית בביטוח הלאומי קבעה לה נכות לצמיתות בשיעור של 10 אחוזים.

הצעירה פנתה לעו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות נזקי גוף וביקשה לדעת את זכויותיה. הצעד היה משתלם. עו"ד לינדנברג הגיש בשמה תביעת נזיקין נגד העירייה בטענה כי התרשלה בכך שלא דאגה להסדרת קטע הרחוב המשובש, לא התקינה תאורה ושילוט מתאים המזהיר מפני המפגע, מה שיכול היה למנוע את התאונה. לדבריו המפגע שהיה קיים בדרך היווה סיכון להולכי הרגל.

כתוצאה מהתאונה הצעירה נמנעת מביצוע פעילות גופנית ומעיסוק בתחביביה ומרבה ליטול משככי כאבים, מה שגרם לכך שפחתו הנאות חייה.

בתביעה מבקשת הצעירה לקבל פיצוי עבור הפסדי שכר וזכויות פנסיוניות, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות כאב וסבל.

חברת מגדל המבטחת את העירייה החליטה שלא להגיש כתב הגנה ובהסכם פשרה סוכם שהעירייה תשלם לצעירה פיצוי בסך 200 אלף שקלים מבלי לנכות את הפיצוי שקיבלה מהביטוח הלאומי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר