אלימות בין בני זוג. אילוסטרציה: אי.אס.אי.פי
אלימות בין בני זוג. אילוסטרציה: אי.אס.אי.פי

לא ליד הילדים: הכה את אישתו אבל ניצל מכתב אישום

בנם של הזוג הזעיק משטרה לאחר שאביו השיכור הכה את אימו. אלא שהאיש הצליח בעזרת עורכת דינו לבטל את כוונתה של הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 6.5.18 12:01

     

לפני כחצי שנה התקבלה בשעת ליל, שיחה המוקד 100 של המשטרה. מעברו השני של קו הטלפון, נער מבוהל בגיל ההתבגרות. "בואו מהר אבא שלי מרביץ לאמא", סיפר הנער למוקדנית מעברו השני של הקו. בעקבות אותה תלונה הוזעקו לבית המשפחה שוטרי הסיור של משטרת אשקלון. לאחר בירור ואימות האירוע שדווח, עיכבו השוטרים באופן מיידי את האב לחקירה בתחנת המשטרה.

מהחקירה עולה כי שני בני הזוג נכנסו לעימות, לאחר שהאישה העירה לבעלה על שתייה מופרזת של אלכוהול באותו הערב. ההערה הרתיחה את הבעל ומכאן הדרך היתה קצרה להרמת ידיים. על פי התלונה שהוגשה במשטרה על ידי האם שנתבקשה למסור עדות, לאחר אותה הערה סטר לה בעלה בחוזקה, כל זאת בנוכחות בנם המשותף -נער בגיל ההתבגרות.

אילוסטרציה. צילום: asap

בהמשך הוסיף חטא על פשע כשנגע באיבריה המוצנעים בניגוד לרצונה. האב השתוי לא הסתפק בכך ואף המשיך ואיים עליה.

העובדה שאין חולק עליה שבעת התרחשות האירוע הוא היה בגילופין ובנוסף טענתה של עו"ד לימור רוט-חזן שייצגה אותו כי מדובר באדם נורמטיבי וללא עבר פלילי אפשרו לו להינצל מהגשת כתב אישום חמור.

עו"ד רוט חזן הצליחה לשכנע את בית המשפט כי אין מקום לפתיחת הליך פלילי ולהגשת כתב אישום כנגד החשוד באלימות. "עורכת הדין הצליחה להוכיח כי לא קיימות ראיות המספיקות לפתיחת הליך פילי ולהגשת כתב אישום כנגד האיש ולכן יש מקום לסגור את התיק כנגד החשוד".

עורכת הדין לימור רוט-חזן. צילום: אורי קריספין

בעקבות הדברים המליצה המשטרה על סגירת התיק כנגד אותו חשוד, הפרקליטות אימצה את המלצות המשטרה ולבסוף נסגר התיק עקב חוסר ראיות, זאת למרות שהאירוע התרחש בנוכחותו של ילדם המשותף מה שעל פי רוב מוביל לכתב אישום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר