אלימות בין בני זוג. אילוסטרציה: אי.אס.אי.פי
אלימות בין בני זוג. אילוסטרציה: אי.אס.אי.פי

"יא נערת ליווי": צעירה שתקפה וקיללה שוטרת עומדת לדין

כתב אישום הוגש נגד צעירה אשקלונית שבמהלך קטטה בה השתתף בן זוגה מחוץ למועדון "סטיגמה" קיללה והתעמתה עם השוטרים במקום. "מוטב כי כתב האישום לא היה מוגש. כלפי מרשתנו הופעל כוח רב שלא לצורך", אמר עורך דינה

פורסם בתאריך: 25.3.18 13:23

     

קטטות סמוך לאזורי בילוי הפכו לאחרונה לדבר שבשגרה. בדרך כלל הקטטות מסתיימות ללא נפגעים וללא עצורים. אבל הקטטה שארעה סמוך למועדון הסטיגמה באשקלון מסתמנת כמקרה לא ממש שגרתי.

על פי כתב האישום שהוגש בבית משפט השלום באשקלון, פרצה לפני שנתיים קטטה בין שני צעירים סמוך למועדון הנחשב באשקלון. חברתו של אחד מהניצים נחלצה לעזרתו והצטרפה להחלפת המהלומות.

שוטרים שהוזעקו למקום ביקשו לעכב את בן הזוג, אלא שהחברה כאמור שהיתה כבר בתוך הסערה חשה לעזרתו של בן זוגה גם כשהיה מדובר בשוטרים שבאו לעשות סדר במקום. על פי כתב האישום תקפה הצעירה לא רק את האדם איתו התעמת אלא גם את השוטרים שניסו להרחיק אותה מהזירה ולטפל בורה שקטה בטענות הצדדים.

"תעזוב אותו יא בן … זה בעלי", כך על פי כתב האישום צעקה לעבר השוטר, לאחר שאמר לה שאם תפריע לו במילוי תפקידו יעצור אותה והמשיכה בקללות נמרצות לעברו. בעקבות כך הורה השוטר לשוטרת שאיתו, אך הצעירה התנגדה תוך שהיא מקללת את השוטרת. על פי כתב האישום, השוטרת "נאלצה למשוך בצווארה של האישה על מנת להשתלט עליה, אך היא המשיכה להשתולל תוך שהיא מקללת… תוך כדי המתואר לעיל נפלה הנאשמת על הכביש וחלקה העליון של שמלתה נקרע".

השוטרת הצליחה לבסוף להשתלט על הצעירה המשתוללת ולאחר מאבק הוכנסה לניידת. גם בניידת המשיכה לתקוף את השוטרים ואף נשכה את השוטרת בצווארה שהיא מקללת "יא שרמוטה יא נערת ליווי ", ומילים נוספות שהנייר אינו סובל.

צילום: משטרת ישראל

כתוצאה מהמקרה פונתה השוטרת לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "ברזילי" באשקלון.

כנגד הצעירה הוגש כתב אישום בגין תקיפת שוטר בכדי להכשילו בתפקידו, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו , העלבת עובד ציבור, איומים.
עורך דינה רובי גלבוע שמייצג את הצעירה מסר בתגובה: "כתב האישום אינו חזות הכל ומוטב היה, לו לא היה מוגש כלל. במקרה דנן, האירועים לא אירעו כלל כפי המתואר. ניכר כי כתב האישום כולו בא לכסות על התנהלות ברוטלית ובלתי מקצועית של חלק מהשוטרים באירוע שבו היה שימוש בכח מופרז שלא לצורך כלפי מרשתי אשה צעירה נורמטיבית נעדרת עבר פלילי אשר הוכתה ע"י השוטרים בברוטליות ונפצעה פציעות משמעותיות. אנו סומכים על בית המשפט שידע לראות את אשר ארע ע"פ הראיות ולא אך ע"פ גרסת השוטרים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר