הנהג המוכה בבית החולים

התאונה שהפכה ללינץ': ביקש להחליף פרטים והוכה קשות

תושב האזור רק ביקש לקבל את הפרטים של הנהג שהתנגש ברכבו וגרם לפציעתו, אך בנו של הנהג הפוגע הגיע למקום והחל להכות אותו נמרצות לעיני מתנדבי המשטרה שלא התערבו. רק לאחר שפורסם פוסט בפייסבוק נפתחה חקירת משטרה

פורסם בתאריך: 15.3.18 18:22

     

המקרים בהם מעורבים שוטרי ישראל באירועים שנויים במחלוקת מתרבים לאחרונה. זה קורה בדרך כלל כשהשוטרים מפעילים כח מופרז לכאורה לטענת אזרחים. לפני מספר ימים התרחש אירוע בו דווקא מוצגת טענה שהשוטרים לא עשו די.

זה קרה השבוע במהלך תאונת דרכים שארעה סמוך לאשקלון. כאשר תושב העיר יצחק כהן יצא מביתו לכיוון מושב ברכיה ורכב אחר התנגש בו. "מעוצמת ההתנגשות כריות האויר נפתחו", תיארה ציפורה חלפון, עדת ראיה למקרה בפוסט שפרסמה בפייסבוק. "יצחק קיבל מכות חזקות מאוד ותודה לאל בדרך נס אף אחד מהם לא מת! בינתיים הזמינו אנשים טובים שעצרו במקום אמבולנס. יצחק ביקש מהנהג הפוגע, את הפרטים על מנת לסגור את הדברים מול הביטוח".

זירת תאונת דרכים. אילוסטרציה. 

עד כאן הכל התנהל כמו בכל תאונה המתרחשת מידי שעה ברחבי המדינה. אלא שהסיפור הזה מקבל תפנית כאשר לדברי חלפון, מגיעים למקום חבורת גברים שאחד מהם, ככל הנראה בן משפחה של הנהג השני, מכה נמרצות את כהן. "הוא תופס את יצחק שסובל באותם רגעים מכאבי תופת ומכה בו באגרופיו. בועט בו. שובר לו את המשקפיים. בועט בראשו ונמלט מהמקום" כותבת חלפון בפוסט "מתנדבי המשטרה שהיו במקום לא ממש יודעים לטפל באירוע. יצחק מובל באמבולנס לביה"ח".

 

מדובר ככל הנראה בדקות הראשונות שלאחר התרחשות התאונה שבהם כוחות הרפואה והמשטרה, מלבד מתנדבי המשטרה, טרם מספיקים להגיע למקום.

חלפון מותחת ביקורת על מתנדבי המשטרה שלא טיפלו לדבריה במקרה האלימות אך יותר כלפי בן המשפחה שהגיע לזירת התאונה והחל להכות את המעורב בתאונה, לפי דבריה, על לא עוול בכפיו. "מתנדבי המשטרה שהיו במקום לא ממש יודעים לטפל באירוע. יצחק מובל באמבולנס לביה"ח… המתנדב ממשטרת התנועה שהיה במקום סרב בתוקף לטפל במקרה בטענה שזה לא תפקידו. ואני שואלת אתכם…לאן הגענו? היכן אבדה המוסריות? היכן הרגישות? לא מספיק שיצחק עבר תאונת דרכים. אתה ברוע לבך מכה בו ובורח".

התנהלות השוטרים מעוררת תהיות וביקשנו את תגובת המשטרה לדברים, אך זו טרם הגיעה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר