עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה
עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בגלל חתיכת לחם: נער רצח את חברו לפנימייה

ממצאי חקירת הרצח שארע במעון 'כנף של אהבה' ושכללה עדויות רבות וממצאים פורנזיים, התגבשו לכדי כתב אישום כנגד הנער הדוקר. היום צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בבית המשפט בבאר שבע

פורסם בתאריך: 25.2.18 14:26

     

זירת הרצח במושב רווחה. צילום: דוברות המשטרה

חתיכת הלחם שנפלה על הרצפה היא הגורם שבעקבותיו פרץ הויכוח בין שני נערים בני 17 שבסופה מצא אחד מהם את מותו במעון לנערים 'כנף של אהבה' במושב רווחה.

חקירת מחלק הנוער במשטרה בעקבות דקירתו למוות של הצעיר שארעה לפני 20 ימים במעון לנערים 'כנף של אהבה' כללה עדויות רבות מנערים ששהו במקום, אנשי סגל ועוד. בין היתר, אספו אנשי המז"פ ממצאים פורנזיים רבים שהועברו למעבדות המתמחות בתחום כדי שישמשו ראשיות משפטיות.

החקירה שבמשטרה הגדירו אותה כ'רגישה' הביאה לגיבוש תשתית ראייתית כנגד החשוד במעשה, נער תושב הצפון שטען כבר בערב האירוע, כשהוא בדרכו לתחנת המשטרה, כי הוא החלש בחבורה ועל כן השתמש בסכין נגד הקרבן. תיק החקירה הועבר לידי פרקליטות דרום שהגישה היום כתב אישום על מעשיו החמורים.

זה קרה לאחר ארוחת הערב במעון לנערים. הנער החשוד עסק בניקיון שולחנות חדר האוכל ואילו המנוח ישב מחוץ למקום. בין השניים פרץ ויכוח שנסוב להערכת המשטרה בשל נפילת פת לחם על רצפת חדר האוכל.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


השניים החלו מתעמתים בחדר האוכל כבשלב מסוים ניגש החשוד למטבח ונטל סכין מטבח שהייתה מונחת במעמד הסכו"ם שעל השיש ואיים לדקור את המנוח. השניים החלו שוב להיאבק כשהנער שנרצח מנסה לשלוף את הסכין מידיו של החשוד ללא הצלחה. נערים ומדריכה שהיתה במקום ניסו לצנן את האווירה ולהפריד בין הניצים אך ללא הצלחה.

השניים המשיכו בחילופי דברים ביניהם שבמהלכם התקרבו השניים זה אל מול זה ושוב התעמתו.

בשלב כלשהו חדלו השניים מלהתקוטט. הנער שאויים פנה והסתובב כדי לצאת מהמקום, או אז זינק לעברו הנער עם הסכין ודקר אותו בצוואר סמוך לאוזנו השמאלית, מקום בו עובר אחד מהעורקים החשובים המזרימים דם לראש ולמוח. הפגיעה בעורק זה נחשבת קטלנית במיוחד. ולרוע המזל הדקירה הקשה גרמה להתמוטטותו המיידית של הנער על הרצפה ולאחר כמה דקות גם למותו.

כונן מד"א שהיה במושב באותה עת הגיע בתוך דקות למקום, החל לבדו לבצע בנער פעולות החייאה עד הצטרפות חבריו. אך הפציעה הקשה לא הותירה לו סיכוי וצוות טיפול נמרץ נאלץ לבסוף לקבוע את מותו של עוד בזירה.

כוחות משטרה ומד"א ליד המעון בו ארע הרצח. צילום: דוברות המשטרה

כוחות המשטרה שהוזעקו אף הם למקום החלו בחקירת נסיבות האירוע והחשוד ששהה במקום נעצר, הועבר לניידת המשטרה והועבר לחקירה בתחנה בקריית גת. כאמור, חוקרי המשטרה בזירה החלו באיסוף ממצאים ועדויות מהנוכחים במקום, חניכי המקום, סגל המעון וכלל המעורבים השונים.

הנער החשוד מסר גרסה שבה הוא קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו. כבר למחרת הביאו אתו החוקרים למקום והוא ביצע שחזור של מה שקרה. מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה והיום הגישה נגדו פרקליטות מחוז דרום כתב אישום בבית המשפט המחוזי בב"ש.

עו"ד מאיר לחן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הקטין, מסר בתגובה: "מדובר בקטין עם נסיבות חיים מורכבות. הקטין מסר גרסה מפורטת להשתלשלות האירועים שהובילה לטרגדיה. חשוב לציין שלקטין לא הייתה כל כוונה להביא למותו של המנוח. אנו ממתינים לקבל את חומרי החקירה ולאחר שנלמד אותם נגיב בבית המשפט".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר