נפצים וצעצועים מסוכנים שתפסה המשטרה המרכז הארץ. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה לקראת פורים: נלחמים ברעש וגם בנפצים

מחפשים נפצים לפורים? המשטרה מקווה שבאשקלון לא תמצאו וגם לא תובהלו שוב. בימים האחרונים מופץ מנשר נגד השימוש בנפצים ובצעצועים המסוכנים

פורסם בתאריך: 18.2.18 09:36

     

המשטרה נגר הנפצעים בפורים. דוברות המשטרה

חג הפורים הקרב מתאפיין בכל שנה גם בקולות הנפץ שנערים נוהגים להשליך לעבר חבריהם ולעבר עוברים ושבים כמעשה קונדס. אלא שבמשטרת אשקלון לא משלימים עם התופעה שכבר הפכה למסורת ומנסים להתמודד עימה במסגרת האכיפה השוטפת נגד הקמת רעש בכלל.
במהלך החודשים האחרונים נתנה המשטרה דגש על הסברה ומניעת הקמת רעש והפרעת מנוחה לסוגיה. בימים הקרובים, מתכוונים במשטרה, תחל אכיפה בעבירות אלו בדגש לעבירות רעש בגנים ופארקים ציבוריים. במשטרה הדגישו כי מדובר בעבירות המשפיעות על איכות ומרקם החיים של תושבי אשקלון. עבירה שכזאת עלולה לגרור בחובה קנס כספי על סך 750 ש״ח ואף החרמת ציוד הגברה יקר ערך.

כאמור גם למנהג המסורתי של השלכת נפצים בתקופת פורים וזוכה לגילויי סובלנות אומרת המשטרה לא עוד. בימים הקרובים תוגבר האכיפה ויעשו ביקורות בעסקים המוכרים צעצועים לילדים במטרה להביא לאיתור אלו המחזיקים ברשותם צעצועים מסוכנים כגון נפצים למיניהם, או צעצועים שבהפעלתם מעורבת אש או חומרים כימיים מסוכנים שהמהווים סיכון ממשי לשלומם של הציבור מחד, ומטרד לציבור התושבים שומרי החוק תוך פגיעה באיכות חיים, מאידך.

במשטרה קוראים לציבור התושבים לשמור על החוק ולהימנע מפגיעה באיכות חיי הסובבים מחד, ולדווח על כל מקרה של עבירת רעש ומטרד למוקד המשטרה. ראוי לציין, צעד זה נועד לשמירת איכות חיי התושבים ולמענם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר