הכל עניין של תחבורה. רוכבי אופניים חשמלים. צילום: יח"צ.

נפל מהאופניים ונפצע בברך: יקבל מהביטוח 332 אלף שקלים

גם לפציעה מנפילה מאופניים יש מחיר. הקרן המפצה נפגעי תאונות פגע וברח היא זו שתפצה את הבחור למרות שכלל לא נפגע ישירות מרכב

פורסם בתאריך: 8.2.18 16:39

     

עו"ד אייל כהן. צילום: יח"צ.

לפני כשנתיים נסע הצעיר, אז כבן 24, ברחובות אשקלון כשהוא רכוב על אופניו. לפתע כשנסע סמוך לכביש הגיח מולו רכב, הצעיר שנבהל מהופעת הרכב שנסע במהירות וחשש כי יפגע בו, סטה במהירות לעבר המדרכה שהייתה בקרבת מקום. כתוצאה מכך, נתקלו אופניו במפתן המדרכה הוא עף מהם ונחבל בברכו השמאלית. על פי ההערכה, נהג הרכב אפילו לא שם לב למה שקרה והמשיך בנסיעתו.

עוברי אורח שראו את ההתרחשות ניסו לסייע לבחור והזמינו עבורו אמבולנס שפינה אותו לבית החולים 'ברזילי' בעודו נאנק מכאבים. סדרת בדיקות וצילומים הראו בוודאות כי הבחור סובל משבר בברכו ובחבלות קלות נוספות בגופו. לאחר שנותח ואושפז ימים ארוכים לצורך שיקומו שוחרר לביתו במצב טוב יותר, כשהוא נדרש להמשיך בטיפולי פיזיותרפיה, על מנת להחזיר את מצב הברך לקדמותה.

לאחר המקרה פנה הצעיר לעורך הדין איל כהן, ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי המתמחים בתביעות נזיקין, בכדי שיתבע את זכויותיו בעקבות התאונה ותוצאותיה. "עקב התאונה ותוצאותיה נזקק התובע לטיפולים רפואיים רבים כולל טיפולי פיזיותרפיה", כתב עו"ד כהן בתביעה. עוד טען כהן בכתב התביעה כי "עקב התאונה ותוצאותיה נאלץ התובע לשהות באי כושר … וכן נאלץ להיעדר מעבודתו ימים רבים לצורך טיפוליו השונים. יצוין כי בעת קרות התאונה היה התובע בתחילת דרכו המקצועית".

זאת ועוד, בכתב התביעה טען עו"ד כהן כי "עובר לתאונה יכול היה התובע לבצע כל פעולה יום-יומית פשוטה ללא כל מגבלה, יכולת אשר נפגעה עקב התאונה וקיים חשש כי התובע יסבול בעתיד מהתגברות כאביו ומהחמרת מצבו עוד יותר". בהמשך תבע עו"ד כהן פיצויים בגין עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לצעיר, פיצוי בגין טיפולים רפואיים, עזרה וסיעוד והפסד השתכרות בעתיד.

בהסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק דין סוכם כי קרנית – הקרן לנפגעי תאונות דרכים שכנגדה הוגשה התביעה, תפצה את הצעיר בסך של 332 אלף שקלים בעקבות התאונה ונזקיה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר