המטפל שנתפס. "לא ידעתי שזה אסור"

מטפל פיליפיני מאשקלון נתפס בדרך לביתו של בן 13

הגיע להיפגש עם בן 13 לאחר שיחות שערך עם צייד בפייסבוק. הוא התחנן על נפשו לבל תוזעק המשטרה. אלא שהציידים כבר התייאשו מהמשטרה שמשחררת את החשודים לאחר שעות

פורסם בתאריך: 31.1.18 15:21

     

עובד פיליפיני העובד כמטפל הסועד קשישים בביתם בשכונת אפרידר נתפס על ידי ציידי הפדופילים "נתפסו על חם" לאחר שהגיע לנקודת מפגש שקבע לכאורה עם קטין בפתח הבניין בו הוא מתגורר.

המעקב אחר האיש שנהג להציע לקטינים בפייסבוק הצעות מיניות נמשך מספר חודשים. אלא שמי שעמד מאחורי זהות הנערים היו ציידי הפדופילים שהציע להם מפגשים מיניים. מתנדבי "נתפסו על חם" תושבי אשקלון קבעו איתו מפגש כשהוא חושב שמדובר בילד בן 13 שאיתו הוא אמור לקיים יחסי מין אוראליים.

המטפל התייצב במקום ובשעה שנקבעו והופתע לבואם של המתנדבים אשר הוכיחו אותו קשות על מעשיו. לקח לו כמה שניות עד שהבין למעשה שנפל ברשת. "בשיחות בפייסבוק הוא דיבר עם ילד בן 13 והגיע לבית שלו, בזמן ההפסקה שלו, אחרי שהשכיב את האיש שבו הוא מטפל לישון" סיפר השבוע אחד הציידים שהשתתפו בלכידת האזרח הפיליפיני "הוא הגיע לבית של הילד כדי לקיים איתו מין אוראלי".


מה הוא אמר לכם?
"הוא לא מדבר עברית טוב, אז אחד הציידים דיבר איתו באנגלית. הוא אמר שלא ידע שזה לא בסדר ושזה לא חוקי ושלא בא לעשות בכח אלא בהסכמה".

במהלך המפגש ולאחר שהציידים הבהירו לו את חומרת מעשיו והוא ביקש שלא יערבו את המשטרה.

יידעתם את המעסיק שלו?
"לקחנו פרטים ונצטרך לדבר עם המעסיק שלו"

פעילותם של ציידי הפדופילים ברשת היא די מורכבת מבחינת החוק, היות ומדובר בציידים ולא בילדים אמיתיים יש קושי משפטי לבסס את הראיות לכדי הגשת כתב אישום בבית המשפט ומלבד ההפחדה, הבושה ולעתים החרטה שחלקם הגדול עובר מתקשה המשטרה להתמודד עם התופעה ומשחררת אותם בחלוף שעות. לאחרונה הודיעו הציידים כי אינם מגישים עוד תלונות למשטרה, "הבנו שאין טעם, התייאשנו כבר, כי זה לא ישנה שום דבר כי אחרי שעה שעתיים הם ישחררו אותו בכל מצב", אומר אחד מהם.

אז מה עושים?
"היום אנחנו יוצרים מפגש שואלים למה הוא הגיע וכדי מה לעשות. מתעדים הכל ודורשים ממנו שיסביר את עצמו. התנאי לזה שמשחררים זה שהוא יתחייב לא לחזור למעשיו. במידה ונראה אותו שוב, נלך למשטרה".

אבל אתם לא מאמינים למשטרה.
"כשמקרה קורה פעמיים זה כבר יותר חזק".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר