מסתגרת בביתה. אילוסטרציה: אלירם משה.

מחיר השיימינג: בת 13 הסתגרה בביתה

בעקבות שמועות שהופצו על תלמידה בת 13 מאשקלון, ולפיהן הצטלמה בעירום, היא החלה לקבל הודעות נאצה ועלבונות קשים. בעקבות כך היא הסתגרה בביתה במשך שלושה חודשים ולא הלכה לבית הספר

פורסם בתאריך: 19.1.18 11:52

     

שלושה חודשים, זו התקופה שבה תלמידה בת 13 מאחד המקיפים בעיר אינה מגיעה לבית הספר רק בגלל שמועות שהופצו עליה בקרב חבריה לספסל הלימודים. השמועות על יחסים שקיימה עם אדם המבוגר ממנה הביאו לנאצות ועלבונות מצד תלמידים אחרים. מתקפת השיימינג היא שהביאה אותה להסתגר בביתה ולהימנע מלהגיע לבית הספר.

אילוסטרציה: מוטי מילרוד

התלמידה בת ה-13 קיבלה הודעות שבהן נכתב בין היתר: “חולת מין ואבא שלך כדין. נודרת שאני אעשה ממך בדיחת השנה ינזקקת”; “אני לא מאמינה לך שאת מצטלמת בעירום איכס, חשבתי שאת ילדה טובה”; “את לא באה לבית הספר מרוב שחירמנו אותך”; “אין פלא שלא רוצים לדבר אתך. אם את באה לבית הספר פותחים אותך בדם קר”.

“זה מלחיץ, אני מעדיפה לא להתקרב לשם”, היא אמרה בריאיון ל”החדשות”. “ביקשתי את התמונות, שיראו לי אותן. ולא היה לה תמונות, כאילו אמרה שאין לה. היא התחילה לקלל והיא אמרה שהיא לא מתקרבת אליי, ואז זה עבר לעוד ילדים, כאילו היא הלכה ואמרה את זה לכל השכבה”.

המצב הצריך מעורבות של האם, והיא פנתה לבית הספר ותלונה אף הוגשה למשטרה, אלא שבתוך שלושה ימים נסגר התיק.

ממשרד החינוך נמסר: “צוות בית הספר פעל ללא דיחוי במישור החינוכי והמשמעתי והשעה את התלמידות הפוגעות. בד בבד עורבו הגורמים הטיפוליים בבית הספר ובקהילה. צוות בית הספר בקשר רציף עם האם, מציע תמיכה וסיוע ועומד לרשות התלמידה ומשפחתה ככל שיידרש”.

ממשטרת ישראל נמסר: “מיד עם קבלת התלונה במשטרה, נבחן החשד לביצוע עבירה פלילית ולאיומים שהושמעו לכאורה כלפי הנערה. לאור העדות שמסרה הנערה במשטרה, הוברר כי במקרה זה לא בוצעה עבירה פלילית, ולכן הוחלט לסגור את תיק החקירה במשטרה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר