איתמר ירין תורג'מן

אשקלון: פדופיל ששוחרר מהכלא נעצר עם טיטול

על איתמר תורג'מן, עבריין מין מאשקלון, נאסר להחזיק טיטולים מאחר ונהג לעשות בהם שימוש כאשר ביצע מעשי סדום בקטין. הוא נעצר והואשם כי החזיק טיטולים ומוצץ. "הטיטולים של השכנה", אמר בבית המשפט

פורסם בתאריך: 8.1.18 12:47

     

איתמר (ירין) תורג'מן, תושב אשקלון הוא עבריין מין ששוחרר מהכלא לאחר שהורשע בביצוע מעשי סדום בקטין, כאשר בין היתר נהג הלביש לקטין טיטול בעת שביצע בו את המעשים. לאור אופי המעשים והעבירות, הוטל עליו צו פיקוח אשר במסגרתו נאסר עליו בין היתר להחזיק טיטולים. צו הפיקוח ניתן במסגרת החוק להגנה על הציבור מפני עברייני מין.

בשבוע שעבר הוא נעצר לאחר שבזמן חיפוש של המשטרה הוא החזיק בטיטול ובכיסו נמצא גם מוצץ. במהלך חיפוש בביתו מצאו השוטרים טיטולים בפח האשפה.

אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

תורג'מן, שוחרר מהכלא בשנה האחרונה לאחר שנידון לשבע שנות מאסר, בגין שני מקרים בהם ביצע מעשה סדום בילד קטן. במקרה אחד הוא לקח את הילד שהיה בגיל 7, למקום מבודד, הלביש לו טיטול וביצע בו מעשה סדום. במקרה אחר הוא ביצע מעשה דומה באותו הילד שהיה כבר בן 10, ואותו ביצע בשירותים במרכול גדול במרכז העיר.

אתמול הגישה עו"ד קרן שטרית מפרקליטות מחוז דרום, כתב אישום נגד תורג'מן בו הוא הואשם כי הפר את צו הפיקוח והחזיק בטיטולים וכן הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נטען כי תורג'מן "הפר את האמון שניתן בו פעם אחר פעם. המסוכנות הנובעת ממעשיו מדברת בעד עצמה".

תורג'מן מצידו אמר בבית המשפט: "קצינים ביקשו לעשות חיפוש. עשו חיפוש בגינה, ברכב והכל יצא נקי. הם הלכו לפח אשפה שעומד סמוך לבית שלי, הם הוציאו משם טיטול והם סבורים שהוא שייך לי.  שלי שכנה שמטפלת בילדים והיא יכולה להעיד שזה לא קשור אליי".

סנגורו של תורג'מן, עו"ד מיכאל בוסקילה מסר בתגובה: "מרשי כופר בעובדות כתב האישום, לטענתו הוא נרדף על ידי המשטרה על לא עוול בכפו. כאשר נקבל את חומר הראיות נשטח טענותינו בפני בית המשפט".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר