אילוסטרציה: גיא רייביץ'

נפלה מסגוויי ותקבל 220 אלף שקלים

תושבת העיר נפלה מהכלי בעת טיול על סגווי ביום כיף שנערך במקום עבודתה ונחבלה בגבה

פורסם בתאריך: 22.12.17 11:35

     

אילוסטרציה: גיא רייביץ'

תושבת אשקלון, אשר נפגעה בעת יום גיבוש במקום עבודתה, תפוצה בסכום של 220 אלף שקלים. אל יום הכיף הזה יצאה תושבת אשקלון, בת 36, בחודש אפריל לפני כשנתיים וחצי. לאחר שהגיעו העובדים לנמל תל אביב, הם קיבלו הסבר קצר על הסגוויי וכיצד יש לרכוב עליו ויצאו לסיור ברחבי תל אביב בליוויו של מדריך.

אלא שבתוך זמן קצר קיבל הטיול הזה תפנית לא נעימה: העובדת נפלה מהסגוויי וחשה חבטה עזה בגבה התחתון. יום למחרת האירוע היא פנתה לקופת החולים, ושם התלוננה על כאבים בגב התחתון ועל הגבלות בתנועה עקב הנפילה. במקביל היא פנתה גם לעו"ד יצחק דדון ממשרד ורון יורם ושות’ כדי שייצג אותה בתביעה.

עו”ד דדון טען כי יום הגיבוש הינו פעילות במסגרת העבודה, ועל כן מדובר בתאונת עבודה. במקביל בדק המוסד לביטוח לאומי את מצבה של האישה, וועדה מטעמו קבעה כי לה נכות בשיעור של 10 אחוזים לצמיתות.

עו"ד יצחק דדון

כמו כן, נקבע כי אכן מדובר בתאונת עבודה. לאחר סיום ההליך מול הביטוח הלאומי הוגשה תביעה כנגד חברת הפול, מי שביטחה את החברה שנתנה את שירותי הסגוויי, מכיוון שסגוויי על פי הפסיקה מוגדר כרכב לכל דבר ועניין.

בתביעה נטען כי מדובר בתאונת דרכים וכי הנפגעת קיבלה טיפולי פיזיותרפיה וטיפולים אלטרנטיביים, אך אלה לא שיפרו את מצבה. עוד נטען כי בשל מצבה הרפואי היא נאלצה לעזוב את מקום עבודתה. מנגד, חברת הפול טענה כי לא הוכח אירוע תאונתי. לאחר ניהול משא ומתן בין הצדדים נפסק כי החברה תשלם לתובעת סך של 220 אלף שקלים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר