אילוסטרציה: מוטי מילרוד
אילוסטרציה: מוטי מילרוד

האישה נחבלה, התיק נסגר

בעל הואשם שתקף את אשתו וגרם לה חבלות. לאחר שהבעל הוכיח כי אף שגם הוא נחבל, לא הוגש כתב אישום נגד אשתו, הוחלט לסגור את התיק

פורסם בתאריך: 22.12.17 11:26

     

נגד תושב אשקלון הוגש כתב אישום אשר ייחס לו תקיפה הגורמת חבלה של ממש לאשתו. על פי עובדות כתב האישום החמור שהוגש, במהלך ויכוח בין הבעל לאישה, קילל הבעל את אשתו בנוכחות ילדיהם הקטינים וכינה אותה “שרמוטה” ואף תקף אותה באלימות.

כשהאישה ניסתה להתקשר ולהזעיק את המשטרה, העיף הבעל מידיה את מכשיר הנייד, הפיל אותה והכה אותה בפניה. על פי כתב האישום, בעקבות האירוע לאישה נגרמו חבלות ברגליה ובירך. את החבלות היא צילמה כדי להראות למשטרה.

לבסוף הצליחה האישה להתקשר למוקד 100 ולקבל את עזרת המשטרה. לאחר שהוגש כתב האישום, פנה הנאשם לשירותיה של עו”ד לימור רוט חזן. למרות הראיות שהיו קיימות בתיק, הצליחה הסנגורית להגיע להסכמה עם התביעה שהתיק ייסגר מחוסר עניין לציבור, ובכך הסתיים ההליך המשפטי.

עו"ד לימור רוט-חזן

תגובת עו”ד לימור רוט חזן: “פעמים רבות אנו עדים לתלונות של נשים, המתבצעות במהלך הליך של גירושין, כנגד הבעל, בטענה שהבעל אלים. במקרה זה, שני בני הזוג יצאו חבולים מן האירוע, ולא האישה בלבד, מה שמעורר מיד טענת אפליה, מדוע זה מוגש כתב אישום כנגד הגבר בלבד כתב אישום שאינו משקף את חלקה של האישה באירועים. במקרה זה, גם הבעל הראה חבלות בפניו. לאחר שבני הזוג אכן התגרשו ונוכח הראיות בתיק, בצדק קיבלה התביעה את בקשתנו למחיקת התיק, כפי שנעשה במקרה זה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר