אילוסטרציה: דוברות כב"ה מחוז דרום

הסטודיו נשרף – חברות הביטוח התנערו

צלם תושב העיר, שהסטודיו שבבעלותו נשרף, נדהם שעליו לשאת בנזק של מאות אלפי שקלים, אף שהיה מבוטח. הסיבה: הבניין והציוד מבוטחים על ידי שתי חברות ביטוח שונות

פורסם בתאריך: 22.12.17 09:12

     

תושב העיר, צלם בשנות ה-40 לחייו, לא ציפה בחלומותיו השחורים ביותר שזה מה שיקרה לסטודיו שלו שהקים בעמל וביזע רב. לאחר שנים רבות של עבודה בתחום הוא הקים סטודיו מפואר לצילום, ובו עבד, צילם ופיתח את החומרים ללקוחות.

לפני כמה חודשים חשכו עיניו כשהגיע למקום וגילה כי הסטודיו נפגע משריפה שאירעה בבניין. לאחר הבהלה הראשונית נרגע מעט האיש, משום שידע כי הוא מחזיק בביטוח על הסטודיו עצמו ועל תכולת המקום. אך כשהחל לבדוק את העניין גילה שהעובדה כי המקום מבוטח על ידי שתי חברות ביטוח שונות היא בעייתית במיוחד ועלולה להסב לו נזק של מאות אלפי שקלים.

השרידים בסטודיו השרוף

למעשה, המבנה שבו הוקם הסטודיו היה מבוטח על ידי חברת ביטוח אחת, ואילו תכולת הסטודיו הייתה מבוטחת על ידי חברה אחרת לחלוטין. בבואו לבדוק את המגיע לו גילה כי כל חברה למעשה “מתנערת” מדברים שונים שנפגעו בשריפה. כך, למשל, חברה אחת שביטחה את הבניין טענה כי למעשה ישנו חלק שלא מכוסה במקרה של שריפה, כך גם החברה שביטחה את התכולה. לאחר שהתברר לצלם כי הוא נופל בין הכיסאות, הוא פנה לסוכן הביטוח יוסי לביא, בעל חברת “לביא ביטוחים” מאשקלון. לאחר בדיקה ופעילות של לביא בנושא קיבל האיש את המגיע לו ולמעשה זכה לפיצוי מלא.

הוכיח אחרת. סוכן הביטוח יוסי לביא

“המסקנה מהסיפור הזה חייבת להיות פשוטה, לעשות ביטוח בחברה אחת ולא לפצל את הביטוחים”, הבהיר השבוע לביא. “ברגע שמפצלים את הביטוח יש למעשה הרבה שטחים אפורים, שבעטיים חברות הביטוח פשוט מנסות להתנער מכל מיני דברים שבפוליסה. זה בדיוק הזמן – לפני סוף השנה האזרחית שבו מחדשים ביטוחים – לזכור ולבטח בית עסק או כל דבר אחר על ידי חברה אחת בלבד. כך תקבלו את המגיע לכם ולא תיפלו בין הכיסאות”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר