סיבה לחייך. שמעוני.

בשורה לשמעוני: תיק עבירות המין נסגר

נגד ראש העירייה המושעה התנהל תיק עבירות מין בגין תלונה שהוגשה נגדו בעניין. היום נודע כי התיק נסגר על ידי הפרקליטות מחוסר ראיות מספיקות. "על אף הפגיעה בי ובמשפחתי, נעשה עימי צדק", הגיב שמעוני

פורסם בתאריך: 11.12.17 17:51

     

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הודיעה לפני זמן קצר לבא כוחו של ראש העירייה  המושעה, איתמר שמעוני אשר נחשד בעבירות מין, כי התיק נגדו בעניין זה נסגר מחוסר ראיות מספיקות. "תודה לבורא עולם!", כתב שמעוני בדף הפייסבוק שלו. "על אף מחיר הפגיעה בי, באשתי ובילדיי סוף כל סוף נעשה עימי צדק".

"לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק באופן יסודי, הוחלט לסגור את התיק נגד החשוד מחוסר ראיות מספיקות", נמסר מפרקליטות מחוז ת"א.  הודעה מטעם הפרקליטות נמסרה גם למתלוננות בתיק.

כנגד שמעוני התנהל תיק עבירות מין כנגד מספר נשים שלחלקן הוא שילם דמי שתיקה בגובה מיליון ש"ח. אלא שכאשר הוגש נגדו כתב האישום, עבירות המין לא הופיעו בו. במקביל הגיעה מתלוננת, עובדת עירייה, למשטרה והגישה תלונה נגד שמעוני.

לפני כשנה שלחה המתלוננת הזו בתיק, מכתב לשמעוני, עליו חתום עו"ד רון לוינטל ובו נכתב, "לאחר שנכנסת לתפקיד ראש העיר, זימנת את מרשתי למפגש שבמהלכו התברר כי מניעיו מיניים. בפועל, ביקשת לקיים יחסים מיניים עם עובדת עירייה, הכפופה לך, תוך ניצול יחסי מרות ותלות. היחסים המשיכו גם כשהובהר לך על ידה כי היא אינה מעוניינת. בהם תוך איום מרומז כלפיה, לגבי פיטורין מעבודתה בעירייה במשך שנת 2014-15 התקיימו כ־12 מפגשים, בהם מרשתי נאלצה לקיים יחסי מין מתוך פחד. לאחרונה התפרסמו ידיעות ומהן עולה כי היא לא הייתה היחידה כלפיה נקטת בדרך זו, ומדובר, ככל הנראה ב"שיטת פעולה". לשיאם הגיעו הדברים כאשר בשלב מסוים הכנסת את מרשתי להריון והיא נאלצה לבצע הפלה". המתלוננת דרשה אז פיצוי כספי.

שמעוני הגיב אז למכתב הדרישה הזה באמצעות עורך דינו אשר אוחיון, בו הוא טען כי אותה עובדת עירייה היא שחיזרה אחר שמעוני ופיתתה אותו "מרשי, מר איתמר שמעוני מאשר קבלת מכתבך… מרשי דוחה בשתי ידיים ובשאט נפש את האמור במכתבך שבנדון. התמונה שביקשה מרשתך ליצור במכתבך שונה תכלית השינוי מזו שהתקיימה במציאות. לאורך תקופה ארוכה ביקשה מרשתך ליצור קשרים אינטימיים עם מרשי ופעלה לשם כך הן באופן ישיר כלפי מרשי והן באמצעות עוזרו, מר רועי שוורץ. בידי מרשי מסרונים רבים בהם הוא מפציר במרשתך לחדול מניסיונותיה הללו בהיותה אישה נשואה בישראל – אך לשווא. מרשתך גילתה אובססיביות רבה בתאוותה ליצור קשרים אינטימיים עם מרשי. בידי מרשי עשרות מסרונים ממרשתך לאורך כשנתיים החושפים את רצונה ליצור קירבה אינטימית עם מרשי. כמו כן, בידי מרשי תמונות מביכות ביותר שמרשתך שלחה אליו על מנת לפתותו לקיים עימה מערכת יחסים אינטימית. כדי לשמור על כבודה של מרשתך, התמונות הללו לא מצורפות למכתבי זה".


לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


התלונה שהגישה אותה מתלוננת כנגד שמעוני התבררה במשטרה, שמעוני אף זומן לעימות מול המתלוננת והתיק כאמור נסגר ע"י הפרקליטות.

כזכור, נגד שמעוני ואחרים מתנהל הליך בביהמ"ש המחוזי בתל אביב בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס.

התיק הזה נחקר בזמנו על ידי משטרת ישראל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר