עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה
עצור. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

חשד: תושב אשקלון וחברו סחטו ותקפו תושב אשדוד

החוב הישן הוחזר אך משום מה תפח וצמד גנבי הרכב ניסו לסחוט את האשדודי לעוד כסף או להצטרפות בעסקי גניבות הרכב שלהם. "אנחנו יודעים איפה הילדים שלך גרים"... מחר יוגש נגדם כתב אשום

פורסם בתאריך: 10.12.17 13:48

     

תלונה שהתקבלה במשטרת ישראל הביאה למעצרם של שני חשודים, 24 ו-34, בחשד לעבירת סחיטה באיומים ותקיפתו של תושב אשדוד. במהלך חקירתם קשרו עצמם החשודים למיוחס להם. לאחר שמעצרם הוארך מעת לעת, צפוי להיות מוגש נגדם מחר כתב אישום בבית המשפט באמצעות הפרקליטות.

חקירת המשטרה שנפתחה בעקבות תלונתו של תושב אשדוד בה טען כי הותקף ונסחט על ידי שניים, הביאה למעצרם של החשודים, תושבי אשקלון ורחובות, בחשד למעשים אלו. השניים בחקירתם קשרו עצמם לחלק מהחשדות המיוחסים להם ואת היתר הכחישו. ממצאי החקירה המקצועית שהוטחו בפניהם מעת לעת בחקירה הביאו את החשודים לקשור עצמם למיוחס אט אט. בתום ימי חקירה והארכת מעצרם של השניים בבית המשפט, הצליחו חוקרי המשטרה לגבש תשתית בתיק וכבר מחר צפויה הפרקליטות להגיש כנגד השניים כתב אישום בבית המשפט לאחר שלקראת סוף השבוע האחרון הוגשה הצהרת תובע.

הכל החל לפני שבועיים. תושב אשדוד הגיע לתחנת המשטרה המקומית והתלונן בפני חוקרי המשטרה כי הוא נסחט באיומים ואף סיפר כי נחטף על ידי החשודים והותקף על ידם לאחרונה.

עוד סיפר המתלונן כי הרקע למעשיהם הנו סכסוך כספי שהחל לפני כשנה, אז נלקחה במרמה משאיתו והוא נדרש לשלם בתמורה להשבתה אלפי שקלים. לאחר שהסכום ששילם אז למי מהחשודים לא תאם לדרישתם, וכביכול נותר חוב כספי, סיפר המתלונן כי שבו אליו השניים והחלו סוחטים אותו.

בעדותו סיפר המתלונן כי יומיים לפני כן, יזם אחד מהחשודים מפגש עם המתלונן ברחוב הטיילת באשדוד. כשהגיע למקום הבחין בשני החשודים שהחלו מדברים עמו על החוב שנותר, כשאחד מהחשודים לדבריו אחז בידו סכין. בשלב מסוים ולאחר שחש מאוים, עזב האיש את המקום ברכבו אך החשודים החלו לרדוף אחריו ברכבם. במהלך המרדף הצליחו השניים לחסום את דרכו והכניסו אותו בכוח לרכבם, נסעו לכיוון תל אביב ובהמשך הגיעו לחוף הים בראשון לציון. שם, לדבריו, החלו מכים אותו באגרופים כאשר אחד מהם אוחז סכין ומונע ממנו להתגונן, תוך שהשניים מציינים בפניו כי הוא חייב להם 100 אלף ש"ח על החוב הישן ועל הפגיעה בכבודם, והציעו לו למחוק את חובו אילו יצטרף אליהם לעסקי גניבות הרכב.

עוד הוסיפו החשודים וציינו בפני האיש המוכה כי במידה ולא ייעתר לדרישתם, הם מכירים היכן מתגוררים ילדיו… לאחר מעשים אלו החזירו החשודים את המתלונן אל העיר אשדוד.

"משטרת ישראל תפעל בנחישות תוך הפעלת כל האמצעים העומדים לרשותה כנגד אלו שיפגעו בציבור, בביטחונו ושלמות גופו", נמסר היום מהמשטרה.

כאמור, מחר צפויה המשטרה להגיש נגדם כתב אישום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר