הרב יאישיהו פינטו ובנו. צילום: שובה ישראל אונליין
הרב יאישיהו פינטו ובנו. צילום: שובה ישראל אונליין

הדור הבא: בנו של הרב יאשיהו פינטו ימסור שיעור באשקלון

פורסם בתאריך: 15.11.19 10:22

     

הרב יאשיהו פינטו נחשב לאחד הרבנים הנערצים באשקלון וקהל המאמינים שלו בעיר והסביבה הוא רב מאוד. ישנם באשקלון אף מוסדות חינוך, ישיבות ובתי כנסת של הרשת שהוא עומד בראשה "שובה ישראל". יחד עם זאת בשל מצבו הרפואי של הרב הוא נאלץ להיעדר וכמעט שלא להגיע לאזור.

מי שכן יגיע לאשקלון וימסור שיעור הוא בנו של הרב פינטו, יואל משה רפאל פינטו. הוא בן 23 והוא בנו הבכור של הרב. השיעור יתקיים במוצ"ש בשעה 19:30 בשכונת אגמים בבית הכנסת "שובה ישראל" אשקלון. בקהילה אומרים כי לשיעור צפויים להגיע מכל רחבי הארץ, רבני הישיבות חסידים ואישי ציבור.

המודעה שפורסמה לקראת השיעור

המודעה שפורסמה לקראת השיעור

הבן הצעיר שכבר זכה לכינוי "הרב" צפוי להתקבל בשירה וריקודים כיאה לממשיך השושלת ומדובר בשושלת רבנים בת מאות שנים שהמתחילה עוד במרוקו. בקהילה אומרים כי האב, הרב יאשיהו פינטו, שהגיע לקברו של אחד מרבני השושלת הרב חיים פינטו במרוקו, התייחס בדבריו לבנו וקרא לו "לפעול להאדרת והעצמת מוסדות שובה ישראל בארץ ובעולם", כך נמסר, "הרב שיבח והאציל מברכותיו על בנו רבי יואל משה רפאל פינטו, אותו מינה למרא דאתרא של בית הכנסת של שובה ישראל במנהטן ושובה ישראל באשדוד".

עוד אמר הרב יאישיהו על בנו כי הוא "גדל בקדושה ובטהרה. מיום היוולדו התחנך על אהבת השם וקדושה, הוא לא זז מהגמרא, הוא לא זז מבית המדרש, ספון בתוך ד' אמות של קדושה וטהרה כל כולו קודש להשם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר