ראש העירייה תומר גלאם עם הנערים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

25 ילדים חגגו בר מצווה קהילתית משותפת

במסגרת התכנית עברו החתנים סדנה חברתית לגיל ההתבגרות במהלכה למדו על גיל המצוות והמעבר מילדות לבגרות

פורסם בתאריך: 25.6.19 10:46

     

פרויקט בר המצווה הקהילתית הינו פרויקט ייחודי אשר נשאר כזיכרון מתוק לחתנים ובני משפחותיהם. הפרויקט מתקיים ביוזמה והובלה של אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית אשקלון.

במסגרת התוכנית עברו 25 חתנים סדנה חברתית לגיל ההתבגרות במהלכה למדו על גיל המצוות והמעבר מילדות לבגרות. בסיום הסדנה החתנים יצאו להתנדבות בבית אבות "היילפרן", שם שוחחו עם הקשישים וקיימו איתם פעילות יצירה משותפת.

בנוסף עברו החתנים הכנה תורנית לבר – המצווה, באמצעות המחלקה לתרבות תורנית, בה הם למדו להניח תפילין וטלית כהלכה, שיננו את פרשת התורה ורכשו ערכי תורה ודרך ארץ.

למדו גם לקרוא בתורה. .צילום: דוברות עיריית אשקלון

ביום שני שבוע שעבר התקיים אירוע השיא של הפרויקט שנפתח בעלייה לתורה והנחת התפילין בבית הכנסת "מגן אברהם", שם בליווי תופים ושופרות רקדו החתנים עם ספרי התורה. לבית הכנסת הצטרף הרה"ג יצחק ברדה שבירך את החתנים לעלות, להצליח ולעמוד בפרץ.

לאחר החגיגה בבית הכנסת המשיכו המשפחות לאולמי "דוריה" אשר קיבלו את המשתתפים ברוחב לב ובשמחה. בשעת הצהריים נכנסו המשפחות לגן האירועים לאירוע המרכזי שנפתח בכניסה אישית של כל חתן. מיד לאחר מכן הופיעו החתנים בשיר "שבט אחים ואחיות" והלהיבו את כל הנוכחים. לכבוד האירוע הופק קליפ בכיכובם של בני המצווה שהוקרן באולם וריגש את החוגגים.

ראש העיר, תומר גלאם, בירך את הנערים: "מאחל לכם שתהפכו לנערים עם דרך ארץ תיקחו מכל התהליך המשמעותי שעברתם את הערכים, הנתינה והרוח".

ממלאת מקום ראש העיר, סופיה ביילין: "מאחלת לכם בריאות, אושר ושתגדלו להיות נערים טובים ושמחים". גם מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי, בירכה את הנערים בברכת הכוהנים לברכה והצלחה.

סכגית ראש העיר סופה ביילין מברכת את הנערים. צילום: דוברות עיריית אשקלון


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




חתני בר המצווה הפתיעו את האימהות בטקס מרגש אשר גרם להן להתרגש ולהזיל דמעה והעניקו לכל אחת ספל מעוצב. "תודה רבה לכם על אירוע מרגש ומושקע, רואים שנעשתה חשיבה על כל נער ונער ועל כל פרט בתהליך" אמרה אחת האמהות בהתרגשות.

משתתפי בר המצווה חגגו במסיבת ריקודים ונהנו ממופע תיפוף קצבי ומדליק. האירוע הסתיים בחלוקת סל מתנות עשיר לכל חתן שגויס משותפים בקהילה לטובת החתנים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר