הרב יאשיהו פינטו. צילום: אתר שובה ישראל אונליין
הרב יאשיהו פינטו. צילום: אתר שובה ישראל אונליין

למה אנשים רבים קוראים את חומש דברים?

לחומש החמישי "דברים" ישנה מעלה מיוחדת ולכן יותר ויותר מקפידים בקריאתו. הרב יאשיהו פינטו מסביר מדוע גדולה מעלתו של הספר המכונה "משנה תורה"

פורסם בתאריך: 21.12.18 11:28

     

אם אדם יבין וישכיל את מעלת כוח ספר דברים היה לוקח את הספר בכיס צמוד איתו לכל מקום ובכל זמן פנוי היה קורא פסוקים מתוך הספר הקדוש הזה ספר דברים נקרא גם ספר "משנה תורה".

ספר זה כתב משה רבנו 36 ימים לפני פטירתו מן העולם. משה רבנו ע"ה ברוח הקודש כתב אותו. 955 פסוקים ישנם בספר דברים, כנגד 955 שערים שיש בשמים, וכל פסוק ופסוק בוקע ופותח שער אחד בשמים.

ספר דברים

ספר דברים

כל אדם ישתדל וייקח על עצמו לקרוא ספר דברים בקהילת קודש "שובה ישראל" ויזכה לראות ישועות גדולות בכל דבריו, ישועות גדולות בפרט ובכלל. ספר דברים, שהוא "משנה תורה", ניתן על ידי משה רבנו אשר ראה שהגלות עומדת להתארך עוד. משה רבנו ע"ה נתן לעם ישראל את ספר "משנה תורה", שהוא ממתק את הגלות הזאת ופותח כל דלתות שמיים.

הכוח העצום של קריאת ספר דברים הוא לבקוע את כל הרקיעים שבשמיים, וכל פסוק פותח שער אחד ועוד שער, ולכן בדור יתום זה מצווה וחובה על כל יהודי להקפיד בכל יום שבת לקרוא ספר ״משנה תורה״, וכך במחזוריות לסיים בכל יום או בכל שבוע, וכל המרבה תבוא עליו ברכה. ואם אדם יבין וישכיל את מעלת כוח ספר דברים היה לוקח את הספר בכיס צמוד איתו לכל מקום ובכל זמן פנוי היה קורא פסוקים מתוך הספר הקדוש הזה.

ישנם 955 רקיעים, שדרכם מעלה המלאך מט"ט את תפילות עם ישראל, אולם אין לו רשות לעלות רק 950 רקיעים, אבל בתוך 55 רקיעים העליונים אין לו רשות לעלות, כי אין רשות לשום מלאך ושרף לעלות לשם.

ולכן על יד האדם בקריאת ספר דברים, ספר "משנה תורה" לבקוע את 55 הרקיעים העליונים שאין רשות אפילו לשום מלאך ושרף לעלות שם. וזה הכוח שנתן לעם ישראל משה רבנו ע"ה בספר דברים, ספר "משנה תורה". כיום אלפים ורבבות קוראים את ספר דברים, כאשר רבים מהם צועקים בשער בת רבים את הישועות אשר זכו להם. רפואה, פרנסה, זיווג הגון, שלום בית, ועוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר