בית הכנסת הפתוח של חב"ד. צילום: חב"ד אשקלון

גם השנה: בית הכנסת הפתוח של חב"ד אשקלון

גם השנה מרכזי חב"ד באשקלון פועלים במתכונת בית כנסת פתוח. גברים, נשים וטף פקדו את מרכזי חב"ד בראש השנה לתפילות ולשמיעת תקיעת השופר. הערכות מוגברות לקראת יום הכיפורים

פורסם בתאריך: 17.9.18 17:16

     

לקראת חגי תשרי, הוזמנו תושבי אשקלון למרכזי חב"ד הפזורים בשכונות העיר, לחוות את התפילות ולקיים את המצווה לשמוע קול שופר באווירה מיוחדת ומקבלת וללא צורך בהזמנת מקום מראש.

התושבים מוזמנים לא הגבלה. צילום: אלירם משה

כבכל שנה הגיעו תושבים רבים לתפילות ראש השנה, כשרבני חב"ד מקבלים את הבאים במאור פנים ובשמחה. בדרשות החג המסורתיות הבהירו הרבנים את המשמעות האקטואלית של הימים הנוראים וכמובן הדריכו את הבאים במהלך התפילה.

במהלך ימי ראש השנה יצאו רבני ומתנדבי חב"ד ל"מבצע שופר"- זיכוי התושבים במצוות היום שמיעת תקיעת השופר ברחבי העיר. כך בעוד רבים מבלים בפארקים, או נאלצים להתאשפז בבתי אבות ובמרכז הרפואי ברזילי תקעו להם בשופר והסבירו את משמעויות הימים.

שופר בפארק. צילום: יח"צ

בימים האחרונים עומלים חסידי חב"ד על ההערכות המוגברת לקראת יום הכיפורים בו יפקדו רבים את בתי הכנסת בכלל ואת מרכזי חב"ד בפרט. כיפות, טליתות ומחזורי-תפילה יינתנו לכל דורש. כיבוד קל יוגש לאחר תקיעת השופר המציינת את סיום הצום.

"על אף שבשנים עברו נמנענו מלפקוד את בית הכנסת בימים הנוראים, בזכות יוזמת בית הכנסת הפתוח והאווירה המקבלת כל אחד, נהננו השנה מחוויה רוחנית עוצמתית" מסרו מספר מתפללים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר