גלאם והרב ליברמן. שיתוף פעולה מלא עם העירייה

מוסיפים אור לאשקלון: חב"ד אשקלון בקמפיין לציון 40 שנות פעילות בעיר

החסידות שהצליחה להשפיע הכי הרבה על הקהל הישראלי פועלת ומשגשגת גם באשקלון. עכשיו יש לכם גם הזדמנות להגיד להם תודה

פורסם בתאריך: 16.1.18 23:09

     

את מוסדות חב"ד באשקלון כמעט אין תושב שלא מכיר. כבר 40 שנה מלווים חסידי חב"ד את תושבי העיר ואת האזור כולו לאורך כל מעגל החיים, מלידה ועד זקנה. לאורך השנים הוקמו ע"י חסידי חב"ד בהובלתו של הרב מנחם מנדל ליברמן, עוד ועוד סניפים ופעילויות. חסידות חב"ד, בשונה מחסידויות אחרות המסתגרות בדלת אמותיהן, שמה לה למטרה להתערות בחברה הישראלית על כל גווניה ולקרב באהבה ובחום כל יהודי באשר הוא. חסידי חב"ד גם זוכים לפידבק חיובי ואוהד מציבור רב הגם שאינו נמנה עם ציבור שומרי המצוות.

כיום, מפעילה חב"ד אשקלון עשרות מוסדות הפזורים בכל רחבי העיר, וכוללים בין השאר: סניפים של בית חב"ד בכל שכונות העיר, גני ילדים לכל הגילאים, בתי ספר יסודיים לבנים ולבנות, חטיבת ביניים ותיכון לבנות, ישיבה טכנולוגית לנערים, מועדוני נוער, מועדונים לקשישים ועוד. בימים אלה נמצא בית הספר התיכוני לבנות בשלבי בניה מתקדמים, וכל זה כמובן עולה כסף רב שמקורו בתרומות של תושבי העיר.

לרגל ציון 40 שנה לפעילות חב"ד בעיר השיקה חב"ד קמפיין מיוחד של 'יום שותפות'. במהלך היום חוברים אלפי תומכים של הפעילות מהעיר ומהעולם כולו, תחת הסיסמה "בואו נוסיף אור באשקלון". על התומכים נמנים אנשי עסקים ומנהלי חברות לצד תושבים רבים, כאשר כל אחד תומך כפי יכולתו בעשייה ו"מאיר את העיר".

בקליפ שמופץ בימים אלה קוראים אישים ודמויות מפתח בעיר לפתוח ולסייע לתנועת חב"ד:

"אנו פונים לכל מי שאשקלון יקרה לליבו", אומר הרב ליברמן, "להירתם בכל כוחו ולהפוך לשותף בעשייה. אנחנו כאן רק בזכות אנשים שאכפת להם – הכוח שלנו הוא אתם! יש לנו 48 שעות להשיג את יעד הקמפיין ואנו מאמינים שכוחם של ההמונים יכול לתת לנו את התנופה הנדרשת. רבבות אנשים, נשים וטף נהנים בכל שנה משירותי מוסדות חב"ד וזה הזמן להגיד תודה".

רוצים לתרום? היכנסו לכאן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר