חניכת ביה"ס עורפי לתלמידי שקמה. צילום: סיון שחור, לע"מ
חניכת ביה"ס עורפי לתלמידי שקמה. צילום: סיון שחור, לע"מ

במעמד שר החינוך: בי"ס זמני הוקם לתלמידי מועצת חוף אשקלון

ביה"ס עורפי חדש נחנך היום עבור תלמידי ביה"ס שקמה ביד מרדכי, שפונו מבתיהם מאז ה-7.10. ביה"ס החדש הוקם בישוב ניצן שבמועצה האזורית חוף אשקלון, ויתן מענה לתלמידי כיתות ז'-יב'

פורסם בתאריך: 16.5.24 17:04

     

הבוקר חנך שר החינוך יואב קיש בית ספר עורפי זמני חדש בישוב ניצן שבמועצה האזורית חוף אשקלון.

בית הספר הזה הוקם עבור תלמידי תיכון אזורי "שקמה" שבקיבוץ יד מרדכי.

בית הספר הוקם תוך חודשים ספורים מאז פונו התלמידים מבתיהם ב-7.10, והוא כולל כ-40 כתות לימוד ו-5 מרחבים מוגנים והוא מיועד לכ-800 תלמידי "שקמה" בכיתות ז'-י"ב. כ- 60 תלמידים שטרם שבו לבתיהם, לומדים במסגרות חינוך במקומות שונים בארץ.

הדמיית ביה"ס העורפי החדש. הדמיה: דוברות והסברה חוף אשקלון

הדמיית ביה"ס העורפי החדש. הדמיה: דוברות והסברה חוף אשקלון

בטקס הפתיחה שהתקיים הבוקר השתתפו גם מנכ"ל משרד החינוך, מאיר שמעוני, ראש מועצה אזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, מנהל המינהל לחינוך התיישבותי, ד"ר סער הראל, ראש מינהל החינוך במועצה, כרמית הרוש, התלמידים ונציגי הנהגת ההורים. בתום הטקס התלמידים הפריחו בלונים צהובים למען החטופים.

"פתחנו לא מעט בתי ספר בתקופה האחרונה וזה מהגדולים שבהם", אמר שר החינוך, יואב קיש. "הלב מתמלא חום וגאווה למראה כל התלמידים והתלמידות היקרים שנמצאים כאן – מניצני התקומה. המשימה עוד לפנינו, רק היום התבשרנו על אסון נפילתם של חיילים בעזה. עלינו להשלים את הכרעת החמאס, יש עדיין תושבים שנמצאים מחוץ לבתיהם והחטופים עדיין לא בביתם. מכאן אני אומר לכם באופן מפורש שמשרד החינוך תומך ויתמוך ככול שיידרש על מנת לספק לכם את כל המענים החינוכיים, הלימודיים והרגשיים הנדרשים. אני מודה לראש המועצה על השותפות ההדוקה והפורה. יחד ננצח. עם ישראל חי".

ראש מועצה אזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו בירך גם הוא על הקמת בית הספר. "היום אנו זוכים לפתוח את שערי ביה״ס העורפי לבני הנוער שלנו – תלמידי שקמה דרכא. נמשיך יחד עם משרד החינוך, מנהלת תקומה וכלל השותפים לפעול בתוכן ובמרחבים, בתוכניות שיחברו יחד את החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי והכל לבניית החוסן ופתיחת שערי ההזדמנות לתלמידי המועצה״.

חניכת ביה"ס עורפי לתלמידי שקמה. צילום: סיון שחור, לע"מ

שר החינוך בחניכת ביה"ס עורפי לתלמידי שקמה. צילום: סיון שחור, לע"מ

מנהל המינהל לחינוך התיישבותי, ד"ר סער הראל הוסיף: "חינוך הוא חלק מהחוסן הקהילתי והמפתח לשיקום והתחדשות חינוכית בעוטף עזה. בהתאם לתפיסה זו, המינהל לחינוך התיישבותי, שמפקח על בית הספר, מלווה את צוותי החינוך והמועצה ומשקיע את המשאבים הנדרשים כדי לתת מענה חינוכי מיטבי לתלמידים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר