יעל לייבושור ועמר בנג'ו ז"ל
יעל לייבושור ועמר בנג'ו ז"ל

"מושב שלם נמצא בהלם": זו לצד זו קבורות עמר ויעל בבית העלמין במושב גיאה

מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" איבד מושב גיאה שבמועצה האזורית חוף אשקלון שתיים מבנותיו, בהפרש של ארבעה חודשים: יעל לייבושור ועמר בנג'ו, שהיו שכנות וחברות לספסל הלימודים. "לפני מעט מאד שעות עמר נקברה לידך", כתבה גלי לייבושור לבתה יעל

פורסם בתאריך: 15.2.24 20:02

     

אתמול, עם היוודע דבר נפילתה של התצפיתנית עמר שרה בנג'ו מירי של חיזבאללה בצפון, אבל כבד נפל על מושב גיאה בו התגוררה עם בני משפחתה. "לא מאמינה שהדפיקה בדלת הגיעה גם אליי", כתבה אמה הדס בנג'ו.

גם בשביעי לאוקטובר, ניחתה על המושב מכה כאשר שכנתה ובת כיתתה של עמר, התצפיתנית יעל לייבושור נפלה במתקפת המחבלים על מוצב נחל עוז.

גילי, אמה של יעל לייבושור, פרסמה תמונה של עמר ויעל יחד בגן הילדים במושב וכתבה: "הלם ואלם. יעלי אני לא יודעת איך זה עובד אצלכם אלה שכבר לא פה, אז מספרת לך בצער ובכאב גדול שלפני מעט מאד שעות עמר נקברה לידך. מושב שלם נמצא בהלם. הלם על זה שהוא שוב איבד ילדה. כמה אהבנו להיות מושב שאף אחד לא מכיר, זה שכשאומרים מאיפה אנחנו אז צריך לאיית את השם ולמקם במפה.

יעל לייבושור ועמר בנג'ו בגן הילדים

יעל לייבושור ועמר בנג'ו בגן הילדים

"כמה קיווינו שתישארי שם לבד, שיפתחו בית עלמין צבאי כי את נהרגת ושבזה הכל יסתיים. ועכשיו עמר שעזרה לחיילות להגיע למרחב מוגן נהרגה, עמר שהיתה אמורה להשתחרר עוד חודש לא תחזור להורים שלה יותר, זה כאב שקשה לדמיין. ושוב המושב עומד בדממה עם דגלים לחלוק כבוד, וכולם מגיעים באישון לילה כדי ללוות את עמר. ושוב עובר ברחוב הראשי של המושב אוטו עם ארון וילדה בפנים.

"אי אפשר לעמוד בזה. שתי ילדות בנות 20 שגרו באותו רחוב גרות לעולמי עולמים 'ברחוב' חדש שנפתח בבית העלמין – רחוב העצב, הכאב והגעגוע. הלם ואלם – אני עומדת אילמת מול הסיטואציה, באמת באמת שהפעם אין לי מילים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר