גגות סולאריים במועצה האזורית חוף אשקלון. צילום: דוברות חוף אשקלון
גגות סולאריים במועצה האזורית חוף אשקלון. צילום: דוברות חוף אשקלון

ירוק שם: המועצה האזורית חוף אשקלון מובילה במדד מימוש אנרגיה מתחדשת

משרד האנרגיה והתשתיות מנגיש לראשונה מידע לציבור על פוטנציאל ייצור החשמל בשטח השיפוט של רשויות מקומיות, ואת היקף המימוש של כל רשות ורשות. על פי המדד, המועצה האזורית חוף אשקלון מבין המובילים - במקום הרביעי בישראל ובמקום השני במחוז דרום

פורסם בתאריך: 15.8.23 19:10

     

מדד משרד האנרגיה בדק את פוטנציאל מימוש האנרגיה המתחדשת בחלוקה לעיריות, מועצות מקומיות ומועצות אזוריות, על פי המדד – המועצה האזורית חוף אשקלון במקום הרביעי בישראל במימוש הפוטנציאל לאנרגיה מתחדשת, ובמקום ה-2 במחוז הדרום.

 

נתוני המדד מראים כי נכון לדצמבר 2022, המועצה האזורית חוף אשקלון מממשת 40% (מתוך 93,808 KW) מפוטנציאל האנרגיה המתחדשת בשטחה, באמצעות מערכות סולאריות המותקנות על בתי מגורים, מבני חקלאות, מבנים ציבוריים ותעשייתיים, תעסוקה ומסחר ועוד.

"אני שמח וגאה שחוף אשקלון מבין המובילות את נושא ההתחדשות האנרגטית בישראל", אמר ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו. "אנרגיה מתחדשת נותנת לנו ולתושבי המועצה, הזדמנות לחסוך במשאבים יקרים מאוד, להתמודד עם עליות מחירים ולהעניק לסובבים אותנו חיים נקיים ובריאים יותר. אני מודה למשרד האנרגיה על הדירוג הגבוה במדד אנרגיה מתחדשת מבין הרשויות המקומיות בישראל".

מועצה ירוקה - מקום 2 במחוז דרום

מועצה ירוקה – מקום 2 במחוז דרום

המדד החדש של משרד האנרגיה והתשתיות מנגיש לראשונה מידע לציבור, אודות שיעור ההספק המותקן של אנרגיות מתחדשות המיוצרות על גגות מבנים. המדד מציג את פוטנציאל ייצור החשמל בשטח השיפוט של רשויות מקומיות, ואת היקף המימוש של כל רשות ורשות. נכון לדצמבר 2022.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר