אלפקדו וקס, עם בני הנוער. צילום: המועצה האזורית חוף אשקלון
אלפקדו וקס, עם בני הנוער. צילום: המועצה האזורית חוף אשקלון

"נדהמו לראות אדם בגילי": בן 82 מתנדב בסיירת נוער בחוף אשקלון

בן 82 מהמועצה האזורית חוף אשקלון הצטרף לסיירת שמטרתה לשוחח עם בני נוער ולהיות אנשי אמונם: "אני רואה את הפתיחות שיש לצעירים לדבר עם מבוגרים, לקהילה יש כוח, והצעירים במועצה כבר מכירים אותי"

פורסם בתאריך: 24.7.23 08:39

     

אלפרדו וקס, בן 82 מנתיב העשרה, הצטרף לשורותיה של סיירת 'קול הלילה' של המועצה האזורית חוף אשקלון, שמטרתה לאתר בני ובנות נוער וליצור עימם קשר של אמון, ושמירה על קשר רציף איתם בכל ימות השבוע.

אלפרדו מגיע באופן עקבי מדי יום חמישי לסייר, ומשוחח עם בני הנוער ומתחבר איתם בקלות. "לקהילה יש כוח, והצעירים במועצה כבר מכירים אותי", אמר אלפרדו. "יש לי 9 נכדים, בני 3 עד 22. אני מסתובב בלילות עם הכלב שלי, ורואה מה קורה. זה נותן לי הזדמנות לדבר עם הצעירים מהיישובים. אלו חבר'ה צעירים לקראת החיים שלהם ולקראת הצבא, חבר'ה עם ראש על הכתפיים".

"אני רואה את הפתיחות שיש לצעירים לדבר עם מבוגרים, והם נדהמו לראות אדם בגילי בא לדבר איתם", הוסיף. "היה לי חשוב להתנדב ולעזור לקול הלילה לדבר עם הצעירים בלילות החופש".

סיירת 'קול הלילה', הסיירת הלילית של האגף לשירותים חברתיים במועצה האזורית חוף אשקלון, יוצאת בלילות ימי חמישי, לסיור ביישובים ניצן ובאר גנים במטרה לאתר בנות ובני נוער, וליצור עמם קשר המבוסס על אמון. בעקבות הקשר החזק שנוצר עם הנערות והנערים, מתאפשרת עבודה רחבה וכוללנית עם שאר האגפים והמחלקות במועצה, והתאמת המענים לצרכים בשטח. הסיירת מורכבת מעובדת סוציאלית, מדריך ומתנדבים. בנוסף, הסיירת מתפעלת עמוד אינסטגרם משלה, המהווה צינור מידע לעולמם של בנות ובני הנוער, ומאפשר לשמור עמם על קשר רציף במהלך השבוע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר