שר החוץ אלי כהן וראש המועצה איתמר רביבו. צילום: דוברות השר
שר החוץ אלי כהן וראש המועצה איתמר רביבו. צילום: דוברות השר

"פרויקט חינוכי חשוב": תכנית 'שגרירים צעירים' תפעל במועצה האזורית חוף אשקלון

החל משנה"ל הבאה יחל פרויקט 'שגרירים צעירים' של משרד החוץ, לפעול במועצה האזורית חוף אשקלון. תחילה תופעל התכנית כפיילוט לשנתיים - בשנה הראשונה כיתות י' ובשנה לאחר מכן יצורפו כיתות יא' ו-יב'. שר החוץ אלי כהן: "הכלים שירכשו בתוכנית יסייעו להם בעתיד להשתלב בצמרת הדיפלומטיה המדינית"

פורסם בתאריך: 24.7.23 08:24

     

לראשונה במועצה האזורית חוף אשקלון, יוצא לדרך פרויקט 'שגרירים צעירים' של משרד החוץ. במסגרתו, ילמדו הצעירים דיפלומטיה אזרחית, דרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ושיפור תדמיתה בעולם.

 

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, נפגש עם שר החוץ אלי כהן, להשקת הפרויקט הייחודי של משרד החוץ, שיזם השר לבני ובנות נוער, שיפעלו בשירות משרד החוץ ובשיתוף המועצה האזורית חוף אשקלון. השגרירים הצעירים ירכשו ידע וניסיון בתחום ההסברה, יעסקו בפרויקטים יצירתיים בפלטפורמות של רשתות חברתיות וניו מדיה, וישתלבו במאבק נגד האנטישמיות.

שגרירים צעירים המרכז למנהיגות צעירה. צילום: יח"צ

שגרירים צעירים המרכז למנהיגות צעירה. צילום: יח"צ

התוכנית 'שגרירים צעירים' נועדה לייצר כוח משימה של צעירי משרד החוץ, שיפעל בשירות משרד החוץ לאור האתגרים הרבים עמם מתמודדת מדינת ישראל בזירה הציבורית הבינלאומית. בני ובנות הנוער שישתלבו בפרויקט, יובילו תהליכי שינוי תודעה ותדמית בכלים של מדיה חברתית ורשתות החברתיות, ישתלבו בכנסים דיגיטליים בינלאומיים, בפורומים של שיח, ובכל דרך שייזמו לצורך כך כדי לקדם את מעמדה של ישראל.

התוכנית מיועדת לתלמידי ותלמידות כיתות י'-יב' והיא תופעל כפיילוט לשנתיים, כאשר בשנה הראשונה יופעלו כיתות י' ובשנה לאחר מכן יצורפו כיתות יא' ו-יב'.

"אני מברך על השקת התוכנית במועצה האזורית חוף אשקלון, ומודה לראש המועצה איתמר רביבו על שיתוף הפעולה ביננו", אמר שר החוץ אלי כהן. "בכל תפקידיי הציבוריים הובלתי פרויקטים לקידום ושילוב בני ובנות נוער מהפריפריה החברתית והגאוגרפית לתפקידי מפתח בעולם המודיעין והכלכלה, וכעת גם במשרד החוץ.

אני מאמין במתן הזדמנות שווה לכל אחד ואחת, ומאמין שבכוחו של הנוער להוביל לשינוי בתודעה ובשיח העולמי, ולתרום רבות לתדמיתה של ישראל. הכלים שירכשו בתוכנית יסייעו להם בעתיד להשתלב בצמרת הדיפלומטיה המדינית".

"פרויקט חינוכי חשוב". איתמר רביבו. צילום: מעיין תשובה

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו בירך גם הוא על השקת המיזם: "מודה לשר החוץ אלי כהן על קידום הפרויקט החינוכי החשוב הזה שיעניק לבנות ובני הנוער הנהדרים שלנו, כישורים דיפלומטיים ודרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ושיפור תדמיתה בעולם. אני קורא לכם להצטרף לתכנית ולקבל כלים משמעותיים שדרכם תוכלו לתרום רבות לתחום ההסברה במדינת ישראל״.

מנכ"ל משרד החוץ, רונן לוי סיכם: "אין ספק שבני נוער יכולים להוות כוח משימה יעיל ביותר, שישרת את צרכי משרד החוץ והמדינה ויוכל לייצר וכן להתמודד מול ארגונים שונים בעולם, הפועלים באופן מאסיבי כנגד מדינת ישראל. כל זאת יעשה תוך הפעלת חשיבה מחוץ לקופסה ושימוש ברשתות החברתיות באופן מושכל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר