כרמית הרוש. זירת האירוע
כרמית הרוש. זירת האירוע

"חשיפה למוות מזעזעת את עולמם של ילדים": אגרת להורי התלמידים שנחשפו לגופה

פורסם בתאריך: 11.6.23 19:00

     

ראש מינהל החינוך במועצה אזורית חוף אשקלון, כרמית הרוש, שלחה היום אגרת להורי התלמידים בבתי הספר "שדות סילבר" ו"כפר סילבר" על מנת להעניק להם כלים לשיח עם הילדים בעקבות האירוע שהתרחש היום.

"היום בשעות הצהרים התרחש אירוע אובדני מצער בצומת הקוסמוס שבו נמצא אדם ללא רוח חיים", כתבה הרוש, "מס' תלמידים בוגרים מהכפר הבחינו ובאחריות רבה שגילו הזעיקו את כוחות ההצלה. תלמידים צעירים שסיימו את יום הלימודים בביה"ס היסודי שדות סילבר חלפו בדרכם על הצומת, ראו את המתרחש ומטבע הדברים נבהלו והצטערו מאוד. אסון כמו חשיפה למוות מזעזע את עולמם של מבוגרים וילדים כאחד. במקרים כאלה, הופכים המבוגרים הקרובים אל הילד למשמעותיים עוד יותר. התגובות שלנו, הורים ומבוגרים במערך החינוכי כאחד יכולות לנהל את סדר היום בצורה מאורגנת ולסייע לילדים לווסת את רגשותיהם ולהמשיך הלאה".

במכתב עצמו מספר הנחות יסוד והנחיות שיוכלו לסייע להורים לנהל בבית שיח מחזק.

צפו במכתב:

מוקדם יותר היום יצאו מספר תלמידים משכבה י' בבית הספר "כפר סילבר" לביתם, עם תום יום הלימודים. ליד צומת סילבר, הסמוכה למוסד החינוכי, נחשפו התלמידים למחזה קשה: גופת אדם תלויה על עמוד חשמל בצומת הסואן.

הם דיווחו על כך מיד, ובאותו הזמן גם אוטובוס של תלמידים מבית הספר היסודי "שדות סילבר" עבר שם וככל הנראה גם הם נחשפו למראה הקשה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר