התמונה הזוכה. צילום: משה פילברג
התמונה הזוכה. צילום: משה פילברג

תחרות "תמונת החקלאות של ישראל": צלם מיד מרדכי זכה במקום הראשון

תחרות הצילום "הגלריה החקלאית" בחרה בתמונתו של משה פילברג, תושב יד מרדכי שבמועצה האזורית חוף אשקלון, ל'תמונת החקלאות של ישראל'. התמונה גם זכתה לפרסום ברחבי העולם ואף הוצגה באו"ם על מנת להראות לנציגי המדינות השונות מה עובר על התושבים והחקלאים בעוטף

פורסם בתאריך: 23.5.23 09:10

     

התמונה "אין לי ארץ אחרת" שצילם משה פילברג מקיבוץ יד מרדכי, זכתה במקום הראשון בתחרות הצילום "הגלריה החקלאית", וזכתה בתואר "תמונת החקלאות של ישראל" לשנת 2023.

 

 

 

 

תחרות הצילומים היא מטעם "הגלריה החקלאית" של קנט – הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות שהתקיימה השנה זו הפעם ה-16. לתחרות נשלחו מאות תמונות, מכל רחבי הארץ, כשהשנה, שמה התחרות דגש על חשיפת החקלאים ועבודתם. אלו שעומדים בחזית החקלאות המקומית ודואגים מדי יום ובכל מזג אוויר, לצאת לשדות ולדאוג לכולנו למזון טרי כחול-לבן. צוות השיפוט בחר את 20 התמונות הטובות והמרגשות ביותר והן אלו שעלו לשלב הגמר. בשלב זה התחרות נפתחה גם להצבעת הקהל ובשקלול ההצבעות נבחרה למקום הראשון, כאמור, התמונה "אין לי ארץ אחרת".

התמונה הזוכה. צילום: משה פילברג

התמונה בתחרות. צילום: יח"צ

את התמונה הזוכה צילם פילברג בזמן שיצא עם חבר נוסף לצלם תמונות בעוטף עזה. בזמן הצילום הם הבחינו בבלון תבערה מתקרב לאחד השדות בקיבוץ ניר עם. הבלון התלקח והצית את השדה. הטרקטור שעבד במקום חרש את השדה במטרה לייצר חיץ ולמנוע מהאש להתפשט. התמונה זכתה לפרסום ברחבי העולם ואף הוצגה באו"ם על מנת להראות לנציגי המדינות השונות מה עובר על התושבים והחקלאים בעוטף. בשנת 2020, פילברג החליט לעבור מגדרה לכיוון עוטף עזה וכיום הוא מתגורר ביד מרדכי. הוא ממשיך לצלם תמונות של החקלאות המקומית, כולל במבצע האחרון "מגן וחץ".

התמונות בתחרות. צילום: יחצ

התמונות בתחרות. צילום: יחצ


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר