יוסי סבן. צילום: אלבום אישי
יוסי סבן. צילום: אלבום אישי

"שליחות גדולה ומחויבות עמוקה": יוסי סבן ינהל את ביה"ס קמפוס חוף אשקלון דרכא

לאחר שניהל תיכונים וחטיבות ואף היה בשליחות חינוכית בארה"ב מטעם הסוכנות היהודית, מגיע יוסי סבן לנהל את ביה"ס קמפוס חוף אשקלון דרכא. "ניכרת בו רוח מנהיגות ורצון גדול להגשים את חלום הקמפוס ולהובילו למצוינות", מסרה ראש מינהל החינוך, כרמית הרוש

פורסם בתאריך: 1.5.23 12:43

עדכון אחרון: 1.5.23 14:53

     

בתום הליך מכרז, נבחר איש החינוך יוסי סבן, לנהל את ביה"ס קמפוס חוף אשקלון דרכא.

הקמפוס הזה, בו לומדים כ-250 תלמידים כולל בתוכו מרחב ישיבתי בכיתות ז'-י"ב עם כיתה אחת בכל שכבה וכן מרחב תיכוני עם כיתות נפרדות לבנים ובנות. המרחב התיכוני שנפתח רק השנה, הוא בצמיחה עם שתי כיתות ז' – לבנים ולבנות – כאשר הרישום לשנה הבאה כבר מלא ל-4 כיתות ז'. סבן ינהל את שני המרחבים יחד.

קמפוס חוף אשקלון דרכא

קמפוס חוף אשקלון דרכא

יוסי סבן, נשוי ואבא לשישה ילדים, תושב הישוב יקיר שבשומרון. איש חינוך הפועל במערכת החינוך מזה 24 שנים, מהן 15 שנים בתפקידי ניהול: ניהול תיכון אולפנת אמי"ת גבעת שמואל, ניהול חטיבה ותיכון בישיבת אלקנה, ושליחות חינוכית מטעם הסוכנות היהודית בארצות הברית. בכל תפקידי הניהול הוביל יוסי מהלכים פדגוגים חדשניים שהניבו עלייה משמעותית מוכחת בהישגי התלמידים, וקידום תהליכי עומק ביזמות ומנהיגות. הוא בעל תואר ראשון ושני בתלמוד ותנ"ך מאוניברסיטת בר אילן, בוגר קורס מנהלים של "אבני ראשה", בעל תעודת הוראה בחינוך ורישיון הוראה. כמו כן, מגשר מקצועי בהכשרתו.

"כאיש חינוך שעובד שנים רבות בקידום תלמידים ותלמידות, ועוסק בהובלה של צוותי חינוך, שמתי לי לדגל את התלמידים וצוותי ההוראה המקצועיים במרכז", אמר סבן. "סדר היום שלי מושתת על שלושה אדני יסוד מרכזיים: הובלת הצוות המקצועי למצוינות לימודית ולהתחדשות פדגוגית; חינוך אישי ודיאלוגי המכיר בייחודיות של כל תלמידה; חינוך והתבוננות מתמדת בעולם של מידות וערכים. אני שמח להצטרף למשפחת קמפוס דרכא חוף אשקלון מתוך תחושת שליחות גדולה ומחויבות עמוקה, כחלק מצוות מצוין העושה עבודה גדולה שעניינה קידום תלמידותינו וסיוע להצלחתן במישור הערכי, לימודי וחברתי. בעזרת ה' נעשה ונצליח כולנו".

כרמית הרוש

כרמית הרוש

כרמית הרוש, ראש מנהל חינוך הוסיפה: "יוסי מגיע כשבאמתחתו ניסיון ניהולי וחינוכי מגוון ומשמעותי. ניכרת רוח מנהיגות ורצון גדול להגשים את חלום הקמפוס ולהובילו למצוינות. יחד עם חברי הנהלת הקמפוס, הצוות החינוכי והנהגת ההורים נעפיל לקומה הבאה".

איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, שמח על הבשורה ומסר ליוסי איחולי הצלחה: "אני מאחל ליוסי הצלחה רבה בשליחות שלקח על עצמו. המועצה תמשיך להשקיע בביה״ס בבינוי חדשני, תכנון והעשרה במטרה לסלול לתלמידינו את מירב ההזדמנויות להצלחה בכל תחומי החיים".

איתמר רביבו בישיבת המועצה. צילום: יאיר הרוש

ד"ר גיל פרג, מנכ"ל רשת דרכא בירך את יוסי על תפקידו החדש: "מברך את יוסי סבן על בחירתו לתפקיד מנהל קמפוס חוף אשקלון דרכא. רשת דרכא תמשיך להשקיע משאבים רבים וליווי מקצועי של טובי מומחי החינוך, על מנת לסייע ליוסי להמשיך ולקדם את תנופת המצוינות של קמפוס חוף אשקלון דרכא. אני מודה ליקיר זוכר על העבודה המסורה לטובת ייסוד הקמפוס החדש ולקהילת ההורים, התלמידים והתלמידות, וכמובן למנהיגות המועצה על עבודה משותפת לקידומם של התלמידים למצוינות ערכית ואקדמית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר