מאיה אזרד מצטיינת יום העצמאות מחוז דרום 2023. צילום: דוברות המשטרה
מאיה אזרד מצטיינת יום העצמאות מחוז דרום 2023. צילום: דוברות המשטרה

"דמות לדוגמה ומופת": מצטיינת משטרת ישראל מהישוב בת הדר

מאיה אזרד מהישוב בת הדר זכתה לאות הצטיינות המחוז הדרומי של משטרת ישראל לרגל יום העצמאות, והועלתה בדרגה. ראש המועצה: "יבשמי ובשם המועצה כולה, יישר כוח על עשייתך"

פורסם בתאריך: 19.4.23 18:22

     

בטקס שנערך היום, לרגל יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, קיבלה רס"ב מאיה אזרד מהישוב בת הדר, את אות הצטיינות המחוז הדרומי של משטרת ישראל ותעלה לדרגת רנ״ג.

מאיה אזרד, בת 47 נולדה בשנת 1975, נשואה לשאול ואמא ל-4 ילדים. מאיה התחילה את דרכה במשטרה בשנת 2001 כלוחמת ביחידת יס״מ לכיש, משם עברה לתפקידי חקירות בתחנת אשקלון, ואף שימשה כקצינת הנוער בתחנה. במהלך תפקידה טיפלה בבני נוער רבים, בפרשיות מורכבות ומתוקשרות, ביצעה הרצאות בבתי ספר וליוותה פרוייקטים חשובים, אימצה נערה בסיכון וזכתה לאהדה גדולה בקרב מפקדיה. בימים אלו היא מכהנת כרל״שית ועוזרת של סגן מפקד מחוז דרום.

"גאווה גדולה למועצה האזורית חוף אשקלון, וליישוב בת הדר", אמר ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו. "מאיה היא דמות לדוגמה ומופת, המשרתת במשטרת ישראל במגוון תפקידים רגישים כבר יותר מ-2 עשורים, ובמקביל גם אמא ל-4 ילדים. בשמי ובשם המועצה כולה – יישר כוח על עשייתך ומזל טוב על הדרגה החדשה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר