פינת הלאום החסרה באחת הכיתות בביה"ס חופים
פינת הלאום החסרה באחת הכיתות בביה"ס חופים

מי העלים את תמונותיו של רה"מ נתניהו מהכיתות בבית הספר חופים?

בכיתות בבית הספר חופים שבקיבוץ יד מרדכי ישנן תמונות של מנהיגי המדינה, אך משום מה דווקא תמונתו של רה"מ נתניהו לא מופיעה שם. רק לאחר פניית "כאן דרום" נתלו התמונות של רה"מ. במועצה הסבירו כי הדבר לא נעשה בזדון וכי לצוות בביה"ס לא היו תמונות חדשות של ראש הממשלה

פורסם בתאריך: 20.4.23 15:05

     

בכיתות הלימוד בבית הספר "חופים" שבקיבוץ יד מרדכי, תלויות התמונות של מנהיגי וראשי המדינה, כמו בכיתות רבות בכל רחבי הארץ. אלא שהורה שביקר לאחרונה בבית הספר גילה כי כל מנהיגי המדינה במקומם חוץ מתמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אפשר היה לראות בפינות הלאום את נשיא המדינה, יצחק הרצוג או אפילו את הרמטכ"ל והרבנים הראשיים לישראל, לצד סמלי המדינה כמו הדגל וההמנון, אך רק לא את תמונתו של ראש הממשלה.

פינת הלאום באחת הכיתות בביה"ס חופים

פינת הלאום החסרה בכיתה נוספת בביה"ס חופים

פינת הלאום החסרה באחת הכיתות בביה"ס חופים

פינת הלאום החסרה באחת הכיתות בביה"ס חופים

"האמת שראיתי זאת פעם ראשונה בדצמבר אבל זה היה חודש אחרי בחירות אז קיוויתי שזאת הסיבה", סיפר ההורה, "ביום שישי האחרון הייתה לנו פעילות הורים בבית ספר בכיתות הלימוד וככה גיליתי שהבעיה עדיין קיימת".

אותו הורה סיפר כי הוא חש זלזול כלפי סמלי המדינה, "חשתי פגיעה עמוקה. לא משנה בכלל מי ראש הממשלה, פינת הלאום הייתה מוזנחת מאוד. הרגשתי זלזול בסמלי המדינה".

פנינו לקבלת תגובה מהמועצה האזורית חוף אשקלון שם הסבירו כי זה היה רק בחלק קטן מהכיתות ולא בכוונת זדון ובעקבות זאת נתלו תמונותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

פינת הלאום לאחר שנוספה התמונה של רה"מ נתניהו

פינת הלאום לאחר שנוספה התמונה של רה"מ נתניהו

"לאחר בדיקה מול גורמי החינוך במועצה, נמצא כי בביה"ס 'חופים' ישנן 21 כיתות אם, ב-3 כיתות בלבד נמצא שנעדרה תמונתו של ראש הממשלה ללא כוונת זדון כמובן, וללא ידיעת מנהלת ביה"ס", נמסר מהמעוצה בתגובה, "מבירור הנושא עלה, כי לאור חילופי ראש הממשלה בבחירות החוזרות ונשנות, המחנכות ב-3 הכיתות הללו הקפידו להסיר את תמונת ראש הממשלה הקודם, אך לא היה ברשותן תמונה עדכנית של ראש הממשלה הנוכחי. גורמי החינוך פועלים כעת כדי להדפיס ולתלות במיידי את תמונת ראש הממשלה. כמו כן, הוזמנו תמונות חדשות ממרכז הפסג"ה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר