מועצה אזורית חוף אשקלון
מועצה אזורית חוף אשקלון

"נותנים מענה איכותי": המועצה האזורית חוף אשקלון במקום השני במדד שירות דיגיטלי לתושב

מדד דיגילוקאלי של דלויט דירג את המועצה האזורית חוף אשקלון במקום השני מבין 14 מועצות אזוריות במחוז דרום בטיב השירות הדיגיטלי לתושב. ראש המועצה: "אנו מובילים מהפכה של ממש בשירותים הדיגיטליים המקומיים"

פורסם בתאריך: 13.3.23 21:16

     

המועצה האזורית חוף אשקלון דורגה במקום ה-2 במדד דיגילוקאלי של חברת דלויט (Deloitte), הבוחנת את רמת הנגישות הדיגיטלית של רשות מקומית לתושב ב- 4 קטגוריות: שירות לתושב, שירות לעסק, נגישות פלטפורמות דיגיטליות ושירותי תכנון והנדסה. המועצה דורגה מתוך 14 המועצות האזוריות במחוז הדרום, ונמצאת במקום ה-7 מתוך 37 הרשויות המקומיות הכלליות במחוז, בסה"כ עם ציון סופי 74, כאשר הממוצע הארצי עומד על 56.

מדד דיגילוקאלי של חברת Deloitte הינו המדד האובייקטיבי המקיף והמתקדם ביותר בישראל, הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושב ולעסק ברשויות מקומיות בישראל. הוא פותח לראשונה בשנת 2017 ועורר עניין רב בקרב מקבלי ההחלטות והציבור בישראל, וסייע למספר רב של רשויות מקומיות בישראל לשפר את השירות הדיגיטלי לתושב ולעסק באופן משמעותי. מבין השירותים הדיגיטליים שקיבלו את הציון הגבוה ביותר בנושא שירותים לתושב: בקשות שונות בנושא ארנונה, תשלום חשבון ארנונה וחשבון מים, צ'אט עם נציג, רישום לגני ילדים ולבתי ספר, גישה לתיק תושב ועוד.

מתוך אתר האינטרנט של המועצה האזורית חוף אשקלון

מתוך אתר האינטרנט של המועצה האזורית חוף אשקלון

בנושא נגישות האתר, התחומים בהם התקבל ציון גבוה: סרגל נגישות באתר ואפשרויות חיפוש, תמיכה בדפדפן ובטלפון הנייד, פלטפורמות דיגיטליות נוספות ורשתות חברתיות. בנושא השירות לעסקים ניתן ציון גבוה על אזור ייעודי לעסקים באתר המועצה, ומידע לפתיחת עסק. וכן בנושא תכנון ושירותי בנייה שם ניתן למצוא מידע להיתר ואיתור ועיון בתיק.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו: "אני מודה לחברת Deloitte על בדיקתם את השירות הדיגיטלי המקומי. זו זכות גדולה להיות מבין המועצות האזוריות, והרשויות המקומיות, המובילות במתן שירות דיגיטלי מתקדם לתושבות והתושבים. כמועצה אנו מובילים מהפכה של ממש בשירותים הדיגיטליים המקומיים, ובקרוב בשורות נוספות להקלה על תושבינו, ובשיפור נוסף באיכות ובמהירות השירות המוניציפלי".

מנהל אגף השירות לתושב, שי סופיר: "שמחים לראות את דירוג המועצה לפי הדירוג במדד דיגילוקאי, שנובע מהמענה האיכותי והדיגיטלי עבור תושבי המועצה. במהלך השנה הקרובה נביא לידי ביטוי את היכולות הדיגיטליות בצורה רחבה יותר למען התושבים".

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר