קייטנות חוף אשקלון
קייטנות חוף אשקלון

אמנויות, הייטק, ספורט ועוד: הכירו את הקייטנות של חוף אשקלון המסובסדות עד כיתה ח'

בעוד שהרשויות ברחבי הארץ מסתפקות בקייטנות בסיסיות לכיתות הנמוכות בלבד, במועצה האזורית חוף אשקלון נותנים מענה לכל הגילאים עם קייטנות מסובסדות עד לכיתה ח'. "המרחב הכפרי מחייב אותנו לחינוך איכותי וליצירת מעטפת מלאה עבור תלמידינו", אמר ראש המועצה

פורסם בתאריך: 1.3.23 16:02

     

מדי חופש, חנוכה, פסח או ההחופש הגדול יוצאות רשויות רבות באר. בפרסום קייטנות עבור התושבים, הקייטנות הללו מתבססות על תוכנית ניצנים של משרד החינוך המעניקה פתרון לילדי הגנים ולתלמידי א'-ב' ועליה השלימו הרשויות אפשרות לצהרונים. לא כך בבמועצה האזורית חוף אשקלון, שם החליט ראש המועצה, איתמר רביבו, שזו רק ההתחלה ודאג להקמת מסגרות יחודיות לתלמידים מגיל גן ועד לכיתה ח' במחיר מסובסד.

במועצה פועלות קייטנות "על גלגלים", במסגרתן הגיעו התלמידים לאטרקציות ברחבי הארץ בליווי צוותי הדרכה איכותיים, קייטנת "מטיילים את הארץ", המאפשרת לתלמידים לצאת לימי טיול וכיף וכן קייטנות אמנויות הבמה, הייטק, תכנות וגיימניג, מחנה כדורסל ומחנה התנועה שנמשך 3 ימים. המחירים של הקייטנות מסובסדים, כך שקייטנת מטיילים את הארץ (3 ימי טיול ארוכים) עומדת על 350 ש"ח, קייטנות הייטק/גיימינג ותכנות 350 ש"ח לקורסים אינטנסיביים של 5 ימים, מחנה אימונים מקצועי במיוחד בסכום של 650 ש"ח, כאשר כל המסגרות כוללות הסעות מרחבי הישובים.

קייטנות חוף אשקלון

קייטנות חוף אשקלון

קייטנות חוף אשקלון

קייטנות חוף אשקלון

תלמידי א'-ג' נהנים ממסגרות ניצנים ב-100 ש"ח בלבד ל-5 ימים (חינם לילדי הצהרונים) וגני הילדים, שנפתחים בקבוצות קטנות ב-270 ש"ח בלבד עד השעה 16:00. בגני הילדים ובכיתות א'-ג' לא מסתפקים במודל ניצנים ומוציאים את הילדים בכל קייטנה לטיולים יומיים וביקור בבריכות השחיה בקיבוץ ניצנים ובתלמי יפה. לכל הטוב הזה מתווספים בתי הילדים בקיבוצים, מוסד "שקמה" ומועדוני הנוער הפועלים בשגרה קבועה ואיכותית במהלך כל השנה בהכשרה וליווי של המרכז הקהילתי ומינהל החינוך במועצה.

"המרחב הכפרי מחייב אותנו לחינוך איכותי וליצירת מעטפת מלאה 24/7 עבור תלמידינו", מסביר ראש המועצה, איתמר רביבו, "לצד ההשקעה העצומה במסגרות החינוך הפורמליות אני מוצא שיכולת ההשפעה והעמקת החינוך קשורה בהכרח בזמן הפנאי של תלמידינו. יש מי שאוהב לטייל, יש מי שמתעניין בטכנולוגיה, בספורט, באמנויות ואנו משתדלים לזמן שפע שבו כל תלמיד ותלמידה שימצאו את מקומם להתפתח".

קייטנות חוף אשקלון

קייטנות חוף אשקלון

קייטנות חוף אשקלון

קייטנות חוף אשקלון

ראש מינהל החינוך, כרמית הרוש הוסיפה: "אנו מנצלים את ימי הקייטנות להכרות מעמיקה עם ישובי המועצה ומורשתם תוך עידוד המתקנים התיירותיים השונים הקיימים (מרכזי המוסיקה, חוות חקלאיות, בריכות, חופי הרחצה, קולנוע מבקיעים ויער גברעם). בהתגייסותם של צוותי ביה"ס והגנים להוביל יחד עם מנהל החינוך והמרכז הקהלתי את מסגרות החופשות אנו מגשימים את יעד המועצה ליצירת חיבורים וזוכים לחוויות מעצימות במיוחד המחזקות את עוגני היחס האישי והחיבור הקהילתי. הקייטנות מהוות מסגרת להעשרה תרבותית ומימוש עצמי ובהכרח מקדמות את ערכי החינוך הערכי שאליו אנו מכוונים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר