מתנדבי זק"א מטפלים בזירה

התאונה ליד נתיב העשרה: תושב אשקלון הוא ההרוג בהתנגשות עם רכב שהסיע פועלים לעזה

תושב אשקלון בשנות ה-50 לחייו, נלכד ברכבו בעקבות תאונה עם רכב מסחרי שהסיע פועלים לעזה ומותו נקבע במקום. הפועלים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים

פורסם בתאריך: 10.11.22 18:43

עדכון אחרון: 10.11.22 20:11

     

תאונת דרכים קשה התרחשה הערב בכניסה ליישוב נתיב העשרה שבמועצה האזורית חוף אשקלון, עם מעורבות של רכב פרטי ורכב מסחרי שהסיע פועלים לעזה.

זירת התאונה ליד נתיב העשרה. צילום: דוברות איחוד הצלה

צוותים מתחנת אשקלון ושדרות של כבאות והצלה הוזעקו למקום התאונה ועם הגעתם פעלו לחילוץ נהג הרכב הפרטי, תושב אשקלון כבן 50, שהיה לכוד ולאחר שחולץ נקבע מותו על ידי כוחות של מד"א. זהותו של ההרוג עדיין לא הותרה לפרסום.

מפקד האירוע רב רשף שי קריסי: "מיד עם הגעתנו למקום זיהינו תאונה עם מעורבות של רכב מסחרי ובו נוסעים בדרגות פציעה שונות וברכב הפרטי נהג הרכב לכוד וללא הכרה, צוות לוחמים נערך עם כלי חילוץ מיוחדים לחילוץ נהג הרכב ולאחר חילוצו נקבע מותו במקום על ידי גורמי רפואה".

זירת התאונה ליד נתיב העשרה. צילום: כבאות והצלה דרום

חובשים ופראמדיקים של מד"א, וכן צוותי הרפואה של איחוד הצלה בסיוע צוותי רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לכ-11 פצועים במצב קל עד בינוני מהמיניבוס גברים כבני 30 עד 60 שנפצעו קל עד בינוני.

סגן מנהל מרחב נגב שי חמו שחלף במקום ופאראמדיק מד"א אריאל אלבז סיפרו: "במקום הייתה המולה, בסמוך לרכב ההסעות שכבו פצועים גברים בגילאי 30 עד 60, הם סבלו מחבלות בגפיים, ברכב הפרטי נלכד הנהג גבר כבן 40 הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו את הפצועים לבתי החולים".

זירת התאונה ליד נתיב העשרה. צילום: כבאות והצלה דרום

מנחם בללו וערן משה חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב הסעות (שהסיע פועלים) ורכב פרטי. למרבה הצער נהג הרכב הפרטי נהרג ומותו נקבע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע בזירה לשני נפגעים בינוני ולשמונה נפגעים קל מרכב ההסעות שמעורב בתאונה".

חלק מהנפגעים פונו למרכז הרפואי ברזילי ולסורוקה וחלקם יפונו לבתי החולים ברצועת עזה.

אמבולנסים של הסהר האדום מפנים פצועים לעזה. צילום: דוברות איחוד הצלה

מתנדבי זק"א אשקלון שהגיעו למקום, טיפלו בזירה בכבוד המת.

מתנדבי זק"א בזירה

מתנדבי זק"א בזירה

נדב זעפרני וצבי עזרא מתנדבי זק"א אשקלון: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ורכב מסחרי שהסיע פועלים, כשהגענו למקום ראינו את שני הרכבים מעוכים בתעלה בצד הכביש, נהג הרכב הפרטי בשנות ה-50 לחייו היה לכוד ברכב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לצערינו עוצמת ההתנגשות היתה קשה וקטלנית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א מרחב לכיש צוות אשקלון טיפלו משך מספר שעות בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

נסיבות התאונה נחקרות על ידי בוחני התנועה של המשטרה במקום.


נתפסת בעבירת תעבורה? משרד עו"ד אמנון גולן ישמור לך על הרישיון (פרסומת)


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר