מעיין והרך הנולד על הספה בביתם
מעיין והרך הנולד על הספה בביתם

בין האזעקות ליירוטים מעיין ילדה בן בביתה שבחוף אשקלון: "אירוע מרגש של שמחה ונחת"

חיים חדשים בין האזעקות -  מעיין גרינברג, תושבת חוף אשקלון ילדה ביום א' בן בביתה בסיוע טלפוני של מוקד 101 של מד"א. החובשת שהדריכה אותה בטלפון הגיעה היום לבקר אותה

פורסם בתאריך: 8.8.22 22:10

     

ביום ראשון השבוע, התקבלה במוקד 101 של מד"א בתחנת אשדוד קריאה על אישה שכורעת ללדת בקיבוץ גברעם שבמועצה האזורית חוף אשקלון – מעיין גרינברג, בת 33, שהייתה בהריון מתקדם הרגישה כי הלידה מתקרבת וחייגה 101 למגן דוד אדום.

חובשת רפואת חירום במוקד מד"א ירין חייט החלה להדריך את מעין כיצד לקבל את הלידה, בסיוע חברתה אסתר, הדולה שליוותה אותה. בתום דקות ארוכות הגיח לעולם בן זכר והשניים פונו לבית החולים.

חן ומעיין לאחר הלידה

חן ומעיין לאחר הלידה

"קמנו ביום ראשון לבוקר של צירים די חלשים שהתגברו מהר", סיפר הבעל חן גרינברג, "היינו בטוחים שיש לנו לפחות עוד יממה ואפילו עוד לא ארגנו תיק לבית חולים. התקשרתי לדולה המקסימה שליוותה אותנו, אסתר פז, מאור הנר והיא הגיעה אלינו תוך עשרים דקות הביתה. היינו צריכים למצוא סידור לילדה הגדולה שלנו כי ביטלו כמובן את הגנים בגלל המצב הביטחוני".

הם תכננו כי חן ייקח את הילדה לבית הסבתא ברמת גן ואז הוא יגיע ישר לבית החולים שם יפגוש את אשתו מעיין ואת הדולה אסתר. "ברגע שאסתר הגיעה יצאתי עם הילדה שלנן לכיוון רמת גן ועשרים דקות לאחר מכן, כשהייתי בנסיעה ליד גן יבנה, פתאום קיבלתי שיחת וידאו מאשתי וראיתי אותה שוכבת על הספה בבית עם תינוק עליה. זה היה פשוט מטורף. לצערי בגלל המצב הביטחוני פספסתי את הלידה אבל אני שמח שהכל נגמר בשלום ברוך השם", סיכם חן.

מעיין והחובשת ירין חייט בבית החולים

מעיין והחובשת ירין חייט בבית החולים

אמש הגיעה החובשת ירין חייט למחלקת היולדות בבית החולים לפגוש את מעין ואת הרך הנולד. "צוותי מד"א עובדים לילות כימים על מנת לסייע לתושבים בעוטף וברחבי הארץ בימים המתוחים האלה. בתוך המתח והדאגה שליוו את הימים האחרונים – קבלת הלידה הייתה אירוע מרגש של נחת ושמחה. התרגשתי מאוד לפגוש את מעין והתינוק בבית החולים, רגעים מהסוג הזה נותנים לנו, צוותי מד"א – את הדלק להמשיך ולעשות הכל על מנת הציל חיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר