שר האוצר ליברמן בפגישה עם ראשי רשויות בדרום
שר האוצר ליברמן בפגישה עם ראשי רשויות בדרום

שר האוצר ליברמן נפגש עם גלאם והצהיר: "הכסף למיגון וממ"דים באשקלון כבר יצא והתוכנית בעבודה"

שר האוצר אביגדור ליברמן הגיע היום לעיר שדרות לפגישה עם ראשי הרשויות באזור. בפגישה סיכם את מבצע "עלות השחר", הביע הערכה לראשי הרשויות על התנהלותם בימים המאתגרים, וציין כי תושבים שנעדרו ממקום עבודתם בשל המבצע יקבלו פיצוי מלא

פורסם בתאריך: 8.8.22 18:52

     

שר האוצר, אביגדור ליברמן, הגיע לעיר שדרות היום, וקיים פגישה עם ראשי הרשויות שדרות, אשקלון ועוטף עזה. בפגישה הצהיר כי כל התושבים שנעדרו ממיקום עבודתם בשל מבצע "עלות השחר", ונמצאים כ-40 קילומטר מעזה, יקבלו פיצוי מלא מהיום הראשון.

בפגישה השתתפו שר החקלאות, יו"ר ועדת כספים, מנהל רשות המסים, הממונה על התקציבים, החשב הכללי במשרד האוצר, מנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב והגליל, מנכ"לית משרד החקלאות, ראש עיריית שדרות, ראש עיריית אשקלון, נשיא מכללת ספיר, וראשי מועצות בעוטף עזה.

ליברמן במפגש עם ראשי הרשויות. צילום: דוברות עיריית שדרות

ליברמן במפגש עם ראשי הרשויות. צילום: דוברות עיריית שדרות

במהלך הפגישה ציין השר ליברמן את ההתנהלות במבצע "עלות השחר" ואת החוסן החברתי והמנהיגות של ראשי הרשויות לאורך כל תקופת המבצע, והביע הערכה על ההתנהלות ועל שיתוף הפעולה בין השרים ועד ראש הממשלה יחד עם ראשי הרשויות. "ההתנהלות של מדינת ישראל בימים האחרונים מהווה דוגמה לאיך צריך לנהל מבצע. גם היוזמה הייתה שלנו וגם שיתוף הפעולה הפורה עם הרשויות המקומיות, איפשרו לנו להגיע לאותם הישגים", אמר ליברמן.

כיפת ברזל בפעולה. צילום: אילן אסייג

כיפת ברזל בפעולה. צילום ארכיון: אילן אסייג

עוד אמר כי "כל אלה שלא הצליחו להגיע למקום העבודה יקבלו פיצוי מלא. רשות המיסים פועלת באופן נמרץ. לא רק לכאלה שנמצאים במרחק של 7 קילומטר אלא החלטנו שזה יהיה 40 קילומטר. פתחנו מוקד מיוחד שעובד באשקלון וכל הנציגים של מס רכוש כבר ביקרו בכל המבנים שנפגעו".

בהמשך הפגישה דיבר השר ליברמן על ההשקעה הכלכלית שתועבר לאזור, לפיתוח, לסלילת כבישים ולבניית ממ"דים. "בשנה האחרונה עוד לפני תחילת המבצע, מדינת ישראל ומשרד האוצר הוסיף תקציב בסדר גודל של כ-700 מיליון שקל, גם להמשך סלילת כביש 333 ו-232 וכמובן מתקן פסולת באשכול ולכל נושא המקלטים ומיגון הממ"דים באשקלון, כל הדברים האלה נמצאים כבר בעבודה, והכסף כבר יצא. וזאת לצד ההחלטה של שר החקלאות והנגב שנתן כ-2.5 מליון שקלים לילדי העוטף לפעילויות".

"אלו שלא הצליחו להגיע למקום העבודה יקבלו פיצוי מלא", השר אביגדור ליברמן בשדרות

"אלו שלא הצליחו להגיע למקום העבודה יקבלו פיצוי מלא", השר אביגדור ליברמן בשדרות

"אחת ההחלטות שאנחנו רוצים להוביל עד סוף השנה זה את המשך החלטה 566 לחיזוק חוסן החברתי בשדרות והעוטף. החלטה נוספת שאנחנו רוצים לקדם, היא להפוך את הפקולטה להנדסאים במכללת ספיר לפקולטה להנדסה. אנחנו נכנס לשיח עם המל"ג כדי להפוך אותה לפקולטה להנדסה במלוא ההיקף. אני מודה לשר החקלאות, ליו״ר ועדת הכספים ולכל הדרג המקצועי באוצר, נמשיך לפעול באותו הקצב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר