ישיבה בחמ"ל העירייה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

אשקלון במצב חירום: אסורה הרחצה בחופי הים והמקלטים נפתחו

פורסם בתאריך: 5.8.22 19:28

     

על רקע תחילת מבצע "עלות השחר" בעזה וחיסולו של בכיר בג'יהאד איסלאמי, הוטלו מגבלות על האזורים שבסיכון.

גם ברגעים אלה צה"ל ממשיך לתקוף יעדי טרור של הג'יהאד ברצועת עזה. כוחות מיוחדים וארטילריים של צה"ל תקפו לפני זמן קצר עמדות צבאיות של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני (גא״פ). מספר פעילים של הגא"פ חוסלו בתקיפות.

מי הבכיר שחוסל?

הרמטכ״ל, רב אלוף אביב כוכבי, הנחה את צה״ל לעבור למצב חירום ולפתוח את מוצב הפיקוד העליון (מצפ״ה).

לאור זאת נאסרה הרחצה בחופי הים באשקלון, אשדוד, ניצנים, זיקים, גן רווה ופלמחים. הרחצה אסורה עד לקבלת הודעה חדשה.

כמו כן, לאור המתיחות הביטחונית, הודיעה חברת החשמל כי היא מחברת מקלטים שלא מחוברים לאספקת חשמל. בעיר אשקלון ובקרית גת חוברו בשעות האחרונות מספר מקלטים. ככל שקיימת בעיה פרטנית בישובי עוטף עזה רבתי, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות 103 לחיבור מהיר.

פתיחת מקלטים באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

בשעה זו מקיים ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, הערכת מצב לאור ההכרזה על מצב מיוחד בעורף. להלן עיקרי דבריו: ״המוקד העירוני פועל בכוחות מתוגברים והצוותים שלנו פרוסים בשטח על מנת לספק לכם מענה מיידי לכל נושא וצורך. אנא שמרו על עירנות גבוהה, הקפידו על הנחיות פיקוד העורף, המצורפות כאן, והיצמדו אליהן. ניסיון העבר מעיד כי הן מצילות חיים וזו המשימה החשובה ביותר שמוטלת עלינו בשעות אלו. אם נדרש סיוע כלשהו אל תהססו לפנות אלינו, 24 שעות ביממה. כמובן שנמשיך ונעדכן ככל שיידרש. נאחל שתהיה לכולנו שבת שקטה. שמרו על עצמכם״.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו מסר: "אני מבקש לחזק את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון הפועלים לחזק את חוסנה הביטחוני של מדינת ישראל, יישובי הדרום ועוטף עזה. אני מברך את ממשלת ישראל על החלטה לצאת ולמגר את איומי הטרור על תושבי העוטף ויישובי הדרום. אנו ערוכים לתת מענה לכלל הצרכים הנדרשים במהלך המבצע בכל זמן שיימשך״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר