העימותים עם המשטרה. צילום: הדר שלי
העימותים עם המשטרה. צילום: הדר שלי

עימותים אלימים בין המשטרה למשתתפי צעדת הבנים בדרך למחסום ארז. צפו בתיעוד

השוטרים ניסו לחסום את עשרות הצועדים, בהם בני משפחת החייל הדר גולדין ז"ל ובני משפחת מנגיסטו, שפרצו את המחסומים של צה"ל לכיוון מעבר ארז. צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 5.8.22 14:49

     

כוחות משטרה התעמתו עם משתתפי הצעדה למען השבת הבנים מעזה, בהם אביו של אברה מנגיסטו והוריו של החייל הדר גולדין ז"ל. המשתתפים שיצאו היום לדרך מאזור צומת כפר סילבר וצעדו לכיוון מעבר ארז, נתקלו במחסומים של צה"ל שהוצבו בימים האחרונים על רקע החשש מפיגוע נ"ט.

המשתתפים לא עצרו במחסום ומפקד תחנת אשקלון סנ"צ מאיר חכמון שוחח עם שמחה ולאה גולדין, הוריו של החייל הדר גולדין ז"ל שגופתו מוחזקת בידי חמאס.

צפו בתיעוד:

חכמון לא הצליח למנוע מהם מלהמשיך לצעוד ובמקום התפתחו עימותים אלימים בין השוטרים שניסו למנוע את המשך הצעדה והדפו בכוח את המשתתפים. למרות זאץ הצועדים הצליחו להמשיך בדרכם אכך כעת הם נעצרו והם ממתינים לאלוף פיקוד הדרום, אליעזר טולדנו שיגיע למקום לשוחח איתם.

מהמשטרה נמסר: "בצל המצב הביטחוני משטרת ישראל פעלה בימים האחרונים באבטחת צעדה לכיוון דרום ובתיאום עם המארגנים. היום הגיעו הצועדים לאזור החסימה הבטחונית בצומת זיקים. בניגוד לתיאום המוקדם ולצו אלוף, ולמרות פניות חוזרות ונשנות של כוחות הבטחון, המשיכו הצועדים בדרכם לכיוון צומת יד מרדכי תוך סיכון המשתתפים. הצעידה הופסקה בצומת יד מרדכי ומהלכה עוכב מפר סדר אשר שוחרר בהמשך. הסדר הושב ללא חריג. משטרת ישראל תאפשר את זכות המחאה אולם לא תאפשר סיכון חיי אדם, אנו פונים לציבור לקיים את הנחיות מערכת הבטחון כלשונן".

חמי גולדין, אחיו של הדר ואיילין מנגיסטו, אביו של אברה, היום בצעדה. צילום: הדר שלי

חמי גולדין, אחיו של הדר ואיילין מנגיסטו, אביו של אברה, היום בצעדה. צילום: הדר שלי

לפני שלושה ימים יצאה לדרך הצעדה מכפר סבא, מבית משפחת גולדין לכיוון עזה לציון 8 שנים למה שהם מכנים "הפקרתם" של הבנים והלוחמים הדר גולדין, אורון שאול והאזרחים אברה מנגיסטו, הישאם א-סייד וג'ומעה אבראהים אבו ענימה על ידי מדינת ישראל, בשבי ארגון הטרור חמאס. בצעדה משתתפים רבים לצד בני משפחות גולדין, מנגיסטו וא-סייד.

שמחה גולדין בצעדה למען הבנים. צילום: "הדר שלי"

הצעדה למען הבנים. צילום: הדר שלי

אתמול עברה הצעדה ליד ראשון לציון ואשדוד ואילו היום יצאה כאמור מצומת כפר סילבר לכיוון מחסום ארז.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר