איתמר רביבו, עמדת החמאס. צילום: אמנון זיו

"יש להשמיד את עמדת החמאס ללא דיחוי": ראש מועצת חוף אשקלון בקריאה לממשלה

תגובת צה"ל לירי הרקטה הלילה, היה פגיעה במוצב של חמאס המשקיף לנתיב העשרה. למרות זאת המוצב עדיין עומד ואנשי החמאס כבר שבו אליו

פורסם בתאריך: 18.6.22 22:14

     

בעקבות התקיפה מרצועת עזה וירי מקלעים לעבר היישוב נתיב העשרה היום, קורא ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, לממשלה לפעול באופן תקיף ובלתי מתפשר להסרת האיום המופנה ליישוב.

"לא ייתכן שתושבי נתיב העשרה יחיו למעלה מחצי שנה כברווזים במטווח, בחשש יום-יומי, כאשר עמדת תצפית של ארגון הטרור החמאס צופה לעברם. השארת העמדה מלמדת על חולשה ורפיסות ומאיימת על הביטחון ותחושת הביטחון של תושבי עוטף עזה ומדינת ישראל".

כזכור, לפני כחצי שנה הקים החמאס עמדת תצפית הגבוהה יותר מהחומה המפרידה בין היישוב נתיב העשרה לבין רצועת עזה.

היום, כתגובה על הירי מהרצועה, ביצע צה“ל תקיפה. נגד העמדה, אלא שהתקיפה הייתה "כירורגית" והפילה רק את המעטפת והעמדה כולה נותרה על כנה. כבר במהלך היום טיפסו עליה אנשי חמאס עם דגלים.

עמדת החמאס לפני ואחרי ההפצצה, כאשר אנשי החמאס עליה. צילומים: אמנון זיו

"העובדה שעמדת ארגון טרור עומדת תקופה ממושכת במרחק נגיעה מבתי המושב אינה מתקבלת על הדעת ומנוגדת לכל היגיון, אזרחי וביטחוני", הוסיף רביבו, "אנו דורשים מממשלת ישראל לפעול באופן תקיף ומיידי להסרת האיום. אנו מסרבים לקבל את המשוואה לפיה החמאס מנהל את שגרת חיינו ומשהחליט לירות ירי בודד, עלינו להמתין לגחמה הבאה לצורך הסרת האיומים. עמדת החמאס מהווה איום מיידי ועל כן יש להשמיד אותה ללא דיחוי נוסף".

צפו בהפצצה:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר