טלי אורן, עינת נתן. צילומים: צביקה צבקר, עדי אורני
טלי אורן, עינת נתן. צילומים: צביקה צבקר, עדי אורני

טלי אורן, עינת נתן ועוד: חודש האישה בחוף אשקלון

במועצה האזורית חוף אשקלון החליטו לציין את המועד במגוון אירועים, פעילויות וסדנאות לכל אורך החודש ומציינים כי במועצה מעל ל-50% מהעובדים הן נשים – המכהנות גם בתפקידים בכירים: ראשי מחלקות, אגפים ומינהלים

פורסם בתאריך: 25.2.22 09:16

     

במהלך חודש מרץ יצוין יום האישה הבינלאומי – ובמועצה האזורית חוף אשקלון החליטו לציין את המועד במגוון אירועים, פעילויות וסדנאות לכל אורך החודש.

בין שלל האירועים יערך מופע קומי מוזיקלי של השחקנית טלי אורן, תתקיים הרצאה לחיזוק דימוי עצמי, סדנת סטיילינג לאימהות ובנות וסדנת הנדי-וומן – בה הנשים יוכלו ללמוד איך לעשות זאת בעצמן. במועצה מציינים כי מעל ל-50% מהעובדים הן נשים, הנמצאות גם בתפקידים בכירים של ראשי מחלקות, אגפים ומינהלים.

"המועצה חרטה על דגלה את ערך השיוון המגדרי, ואנו פועלים להטמיעו במועצה, במערכת החינוך המקומית, בקהילה ובשיח הציבורי כל העת", מסר ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו, "הנחיתי לציין השנה את אירועי יום האישה לכל אורך חודש מרץ, במגוון רחב של אירועים, סדנאות ופעילויות המותאמות לכל שכבנות גיל הנשים. אני מזמין את התושבות והתושבים לציין יחד איתנו את יום האישה, בדרך מגוונת ועשירה".

לרכישת כרטיסים >>> לחצו כאן


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר