ההצבעה על אישור התקציב
ההצבעה על אישור התקציב

173 מיליון ש"ח: אושר תקציב מוא"ז חוף אשקלון לשנת 2022

תקציב המועצה האזורית חוף אשקלון לשנת 2022 אושר פה אחד. "תקציב השנה הנוכחי משקף את מגמת הפיתוח והצמיחה של המועצה בשלוש בשנים האחרונות", אומר ראש המועצה, איתמר רביבו

פורסם בתאריך: 31.12.21 11:48

     

מליאת המועצה האזורית חוף אשקלון התכנסה לישיבה מיוחדת לאישור תקציב המועצה לשנת 2022. פה אחד וללא מתנגדים אושר התקציב שעומד על 173 מיליון ש"ח ומהווה גידול של 6% מהתקציב אשתקד.

בנוסף, גם תקציב החינוך עולה ביחס לשנה הקודמת בכ-8.5% ויעמוד על סכום של כ-67 מיליון ש"ח, תקציב איכות הסביבה – הכולל את סעיפי ניקיון היישובים, מזנק אף הוא בסכום של כ-7.5%, ויעמוד על כ-35 מיליון ש"ח. גם תקציבי הרווחה, התרבות, נוער וספורט במגמת עלייה.

"התקציב הנוכחי מבטא את מגמת הפיתוח והצמיחה של המועצה בשלוש בשנים האחרונות – תוך שימת דגש על השקעה משמעותית במערכת החינוך, שיפור השירות לתושב ושדרוג חזות היישובים", אמר ראש המועצה, איתמר רביבו, "התקציב משקף הלכה למעשה את החזון שלי בעבור תושבי חוף אשקלון. במסגרת התקציב, מערכת החינוך וסעיפי ניקיון היישובים מזנקים בצורה חדה, ונרשמת עליה גם בתקציבי הרווחה, הנוער התרבות והספורט".

ההצבעה על אישור התקציב

ההצבעה על אישור התקציב

עוד הוסיף רביבו: "נמשיך להרחיב את פעילות המועצה בכל התחומים, ונבצע עשרות פרויקטים ומיזמי תשתיות, ביניהם: הקמת מרכז הפעלה וחוסן ממוגן, סלילה וחידוש כבישים, הקמת מכרז לאנשים עם מוגבלויות, סיום בניית 9 גני ילדים, פריסת מצלמות לחיזוק הביטחון של תושבי המועצה, הקמת מגרשי שחב"ק (שחקו בקהילה) נוספים, סיום בניית אולם הספורט ביד מרדכי והמשך שדרוג מערך הניקיון ביישובים".

בסיום העברת התקציב, הודה רביבו למנכ"ל המועצה דורון בן שלומי ולגזבר המועצה, דוד סעד ששקדו על הכנת התקציב, ולחברי המליאה על אישור תקציב המועצה לשנת 2022.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר