השר טרופר וראש העירייה. צילום: אלדד עובדיה
השר טרופר וראש העירייה. צילום: אלדד עובדיה

שר התרבות והספורט ביקר היום באשקלון ובחוף אשקלון

השר חילי טרופר קיים פגישה מקצועית בענייני תרבות באשקלון ולאחר מכן הדליק נרות חנוכה ביישוב נתיב העשרה

פורסם בתאריך: 30.11.21 21:03

     

היום הגיע שר התרבות והספורט, חילי טרופר לפגישה מקצועית עם ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, לאחריה סיירו בגן הלאומי "תל אשקלון" ובטיילת הצפונית החדשה שבנייתה הולכת ונשלמת ממש בימים אלה. 

הפגישה התקיימה בהיכל התרבות אשקלון ונכחו בה גם חבר המועצה, דמקה סולומון; מנכ"ל העירייה, עידן דוד; מנהלת אגף תרבות, נוער וספורט, דפנה עמירה ביטון וראש מטה כחול לבן באשקלון, לילי קידר. 

במהלך הפגישה הציג ראש העיר לשר את צרכי העיר בתחום התרבות ואת הפרויקטים המתוכננים, בהם המשכן לאומנויות הבמה, פסטיבל מוזיקה ייחודי לעיר, הקמת בית למוזיקאים ויוצרים מקומיים ובריכה עירונית לשחיינים תושבי אשקלון.

השר טרופר וראש העירייה בסיור. צילום: אלדד עובדיה

השר טרופר בסיור באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

"שמחתי לבקר בעיר אשקלון ולראות את התפתחותה בשלל התחומים", מסר טרופר, "אני מודה לראש העיר תומר גלאם על הסיור בכלל ובייחוד על הביקור בטיילת החדשה והיפה. שוחחנו על המשך שיתוף הפעולה בין המשרד לעיר בתחומי התרבות והספורט". 

גלאם הוסיף ואמר כי "אשקלון מתפתחת בקצב אדיר ולצד תנופת הבינוי והפיתוח אנחנו נותנים את המקום הראוי לתרבות, הן המקומית והן הארצית, ופועלים ללא לאות כדי להביא בשורות לתושבים גם בתחום הזה".

לאחר מכן הגיע טרופר לסיור ביישוב נתיב העשרה שבמועצה אזורית חוף אשקלון. במהלך הסיור הדליק השר נר שלישי של חנוכה יחד עם ראש המועצה, איתמר רביבו ונציגי היישוב.

השר טרופר מדליק נר עם רביבו. צילום: מ"א חוף אשקלון

השר טרופר מדליק נר עם רביבו. צילום: מ"א חוף אשקלון

"במסגרת סיור של שר התרבות והספורט חילי טרופר, ביישוב נתיב העשרה קיימנו דיון סביב סוגיות ביטחוניות וחברתיות", מסר רביבו וסיפר כי במהלך הסיור, "עצרו נציגי היישוב בנקודת תצפית על גדר המערכת והדלקנו נר שלישי של חנוכה. אני מודה לשר שהגיע לביקור בו הביע את מחויבותו להמשיך לתמוך ולסייע".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר