ילדים ונערים חוסמים הערב את המסילה. צילום: אפרת ליפשיץ
ילדים ונערים חוסמים הערב את המסילה. צילום: אפרת ליפשיץ

תושבי ניצן מתכוונים לחסום מחר את הרכבת בשעות הבוקר: "המטרה – להפעיל לחץ"

אחרי שהמחאה שלהם גרמה להשבתה יום יומית של הרכבת בשעות הערב, כעת מתכוונים המוחים להגביר את הלחץ ולחסום את מסילת הרכבת בשעות העומס - בבוקר

פורסם בתאריך: 26.10.21 20:41

     

אחרי שגרמו לרכבת ישראל להפסיק את תנועת הרכבות מדי ערב כבר שבוע שלם, כעת תושבי ניצן מתכוונים להגביר את המחאה שלהם ולחסום את מסילת הרכבת בשעות הבוקר.

מדובר על שעות העומס של הרכבת שהן בין השעה 6:30 לשעה 8:30, בהן אלפי תושבים מדרום הארץ, אשקלון, עוטף עזה, שדרות ונתיבות נוסעים לכיוון אזור המרכז, בדרך כלל לצורך עבודה. וכן גם בכיוון ההפוך מאזור המרכז ואשדוד דרומה.

המוחים מתכוונים לקיים במקום את תפילת שחרית ולהביע את מחאתם, מה שיגרום לכך שתנועת הרבות בין אשקלון לאשדוד תושבת בשעות העומס.

מפגינים בבוקר

התושבים מוחים על סגירת כביש הכניסה ליישוב שלהם דרך כביש 4, מה שבעצם הביא לכך שהם נאלצים לנסוע לכיוון מחלף אשקלון צפון ומשם לצאת לכביש 4.

"המטרה היא להפעיל לחץ על רכבת ישראל ועל משרד התחבורה שביצע מחטף של הסגירה באמתלה של חשמול המסילה כדי לאשר סלילת כביש שסמוך לשטח המסילה", מסביר רוניאל כהן, ממובילי המחאה, "הכביש שעובר במקביל למסילה הוא מסלול שאמור להקל ולתקן את המפגע הבטיחותי שנוצר מסגירת הצומת, בכך שהתנועה כיום זורמת דרך כביש צר דו נתיבי שמאריך את הנסיעה ב-18 קילומטר בכל יציאה לכניסה ליישוב".

מוחים ונושאים שלטים. צילום: אפרת ליפשיץ

מוחים ונושאים שלטים. כך זה נראה הערב. צילום: אפרת ליפשיץ

עד מתי תימשך המחאה שלכם?
"ההפגנות יימשכו עד אשר משרד התחבורה יתקן את העוול הזאת שנותרה בשיתוף עם הרכבת, 'השיפור הרכבתי' הם קוראים לזה, בפועל נגרם עוול למשתמשי הדרך, לתושבי ניצן, לכל הבאים לחוף הים ולבט"ר ניצנים. ולכן המטרה היא או להשיב את המצב לקדמותו או לפעול למען משתמשי הדרך ע"י סלילה של כביש גישה שלא מחזיר אנשים 9 קילומטר אחורה בשביל לצאת מהיישוב. לכן הדרישה היא כזאת, ולכן פועלים בזכות הטבעית הזכות להפגנה, בשביל לתקן את העוול שנגרם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר