בחינת בגרות. צילום: אלון רון
בחינת בגרות. צילום: אלון רון

"הישגים נפלאים של תלמידינו": זינוק חד בשיעור הזכאים לבגרות בחוף אשקלון

מערכת החינוך במועצה האזורית חוף אשקלון מציגה זינוק חד של 11.5% בשיעור הזכאים לבגרות מ-77.9% בתשע"ט ל-89.4% בתש"פ - איזה מוסד חינוכי הוא מוביל?

פורסם בתאריך: 6.10.21 19:05

     

משרד החינוך מפרסם היום את התמונה החינוכית והנתונים של המועצה האזורית חוף אשקלון מרשימים במיוחד ומציגים זינוק בשורת מדדים, כאשר הבולט ביותר הוא שיעור הזכאים לבגרות במועצה שהציג שיפור ניכר מאוד מ-77.9% בשנת תשע"ט ל-89.4% בשנת תש"פ.

מדדים נוספים שבהם נרשמה עליה היה בשיעור בוגרי 4 יחידות לימוד אנגלית שם נרשם זינוק מ-22.6% ל-34%, בשיעור בוגרי 4 יחידות לימוד במתמטיקה נרשמה עליה מ-22.8% ל-25.2%. עליה בשיעור הזכאים לתעודת בגרות טכנולוגית מקרב תלמידי המגמות הטכנולוגיות מ-68.8% ל-80.6% ועליה באחוז הזכאות למצטיינים בהסמכה טכנולוגית מ-5% ל-9.7%. לצד זאת, נרשמה ירידה בשיעור הזכאים לבגרות מצטיינת מ-6.3% ל-5.5% וכן ירידה קלה בשיעור הזכאים לבגרות 5 יחידות לימוד באנגלית ומתמטיקה.

טופס בגרות. צילום: דניאל בר און

טופס בגרות. צילום: דניאל בר און

הזינוק המרשים בנתונים נשמר גם כאשר משקללים את תלמידי החינוך המיוחד ושיעור הזכאים שומר על עלייה של למעלה מ-10% לנתון של 87.8%.

נתונים נוספים הם עליה בשיעור המתגייסים לצה"ל מ-84.2% ל-97.4% וכן שיעור נשירה של 0.5% בלבד, הנמוך יותר מהממוצע הארצי.

שיעור הזכאים לפי מוסדות החינוך:

  1. אולפנת נווה דקלים – 91.7%
  2. מקיף שקמה – 89.8%
  3. מקיף כפר סילבר – 85%
  4. ישיבת "דרכא" בני יששכר – 75%
איתמר רביבו, ראש מועצת חוף אשקלון

איתמר רביבו, ראש מועצת חוף אשקלון

"אני שמח על הישגי הבגרות ומערכת החינוך הערכי במועצה", מסר ראש המועצה, איתמר רביבו, "אנו משקיעים משאבים רבים בהיבט הפיזי והפדגוגי, כמו גם מחשבה רבה ויצירתית, כדי להציע לתלמידות ולתלמידים שלנו את מירב האפשרויות והכלים על מנת להצליח ולממש את הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחת מהם. אני גאה בהישגי מערכת החינוך במועצה ומבקש להודות לכל צוותי החינוך על שיתוף הפעולה ועל ההשקעה הרבה בתלמידים".

כרמית הרוש

כרמית הרוש, ראש מנהל החינוך

ראש מנהל חינוך, כרמית הרוש, הוסיפה: "מבקשת לברך על ההישגים הנפלאים של תלמידינו. מאמצי התלמידים לצד הובלה מצוינת של מנהלי ביה"ס, צוותי החינוך וההוראה ושותפות ההורים והקהילות בחוף אשקלון הם המאפשרים לנו בהשקעה עקבית וגבוהה לקצור פירות מבורכים. מבקשת להודות גם לשותפנו היקרים במשרד החינוך, המנהל לחינוך התיישבותי ומחוז דרום ולרשת דרכא על חבירה משותפת והבניית תהליכי שינוי עמוקים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר