הודיה מונסונגו ואמה. צילומסך מתוך כאן 11
הודיה מונסונגו ואמה. צילומסך מתוך כאן 11

"בזכותכם אני כאן": אחרי שנתיים בפרו הודיה מונסונגו חזרה לישראל והתקבלה בדמעות

אחרי שנעצרה בחשד להברחת קוקאין ושהתה במשך שנתיים במעצר ובמעצר בית, נחתה הודיה מונסונגו, צעירה בעלת צרכים מיוחדים, בישראל והתקבלה בחיבוקים ובדמעות. "תודה לבורא עולם", אמרה

פורסם בתאריך: 24.9.21 09:19

     

הרגע הכל כך מרגש קרה הלילה, כאשר הודיה מונסונגו, צעירה בעלת צרכים מיוחדים נחתה בישראל, זאת לאחר שנעצרה לפני כשנתיים בפרו בחשד כי הבריחה סמים.

בנתב"ג המתינו למונסונגו בני משפחתה ועם יציאתה מאולם הנוסעים היא רצה לקראת אמא שלה, חיבקה אותה ובכתה על כתפה. מונסונגו הנרגשת לא הפסיקה להודות, "תודה רבה לכולם, תודה לכל עם ישראל", אמרה, "תודה לבורא עולה שעשה ניסים ונפלאות ולמשפחה שלי שלא נחה לרגע ותודה לאבא שהיה איתי ארבע חודשים ועזר והנחה. בזכות כולכם אני כאן. תודה רבה".

צפו בהודיה פוגשת את משפחתה:

"זאת סערת רגשות, זה לא משהו שהתכוננו אליו", אמר אחיה, מאור, "סוף סוף הודיה חזרה לארץ ואנחנו מתרגשים. רוצים להודות לכל עם ישראל שעשה כל מה שהוא יכול כדי להחזיר אותה לארץ".

אמא שלה שהתרגשה מאוד אמרה: "אני מודה לילדים שלי, למאור, תהילה ואחיה שעשו לילות כימים כדי לאסוף תרומות ולהחזיר את הודיה הביתה". היא סיפרה עוד כי הודיה התקשרה אליה בכל שדה תעופה שבה עצרה הטיסה.

מונסונגו, שהתגוררה ביישוב ניצן, נעצרה באוגוסט 2019 בשדה התעופה בלימה לאחר שבמזוודה שהייתה ברשותה נמצאו כמה ק"ג של קוקאין. בני משפחתה טענו שהיא נוצלה על ידי אחרים ולאחרונה, נחתם הסדר טיעון עם האדם שניסה להבריח את הסמים. החתימה שלו למעשה זירזה את שחרורה של מונסונגו.



רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר