מעבדת הידרו לגידול סמים. צילום: דוברות המשטרה

בית שקמה: בן 68 נעצר בחשד לגידול מאות שתלי קנאביס

בלשי המשטרה ביצעו מעקב ממושך אחר החשוד ואתמול פשטו על המשק החקלאי שבו נספרו כ-480 שתילי קנאביס. החשוד הוביל את השוטרים למקומות המסתור וטען כי עשה זאת לצורכי פרנסה, אך בהמשך חזר בו. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 12.5.20 11:43

     

המושבים הסמוכים לאשקלון ידועים ומוכרים גם בחקלאות המגוונת שבה עוסקים תושביהם, מגידולי פרחים ועד גידולי ירקות טעימים.

אתמול חשפו בלשי מרחב לכיש פעילות דומה אך בלתי חוקית. בפעילות ממוקדת שנערכה במושב בית שקמה שבמועצה האזורית חוף אשקלון חשפו השוטרים מעבדת הידרו ובה כ-480 שתילי קנאביס בשטח אחד מהמשקים במושב.

שתילי הקנאביס בבית שקמה. צילום: דוברות המשטרה

החשוד בגידול הסמים ובהקמת המקום, תושב המושב בן 68 לחייו נעצר. הפשיטה על המשק נערכה בתום פעילות בילוש סמויה מורכבת ומעקב אחר האיש.

מתקן ייבוש הקנאביס בבית שקמה. צילום: דוברות המשטרה

הבלשים הגיעו למשק, הציגו בפני בעל המקום צו בית משפט וביצעו חיפשו במשק במהלכו כאמור חשפו בשטח המשק מעבדה ובה מאות שתילי קנאביס וחומר החשוד כסם בתפזורת במתקן ייבוש "מאולתר", במשקל כולל של כ-8 קילו. החשוד עצמו הוביל את השוטרים וחשף בפניהם את כל המקומות בהן נעשה גידול של הצמח האסור. בעודו בשטח, כך אומרים במשטרה, טען החשוד בפני אחד השוטרים כי עשה זאת בשל צורכי פרנסה.

החשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בשדרות וכלל הממצאים נתפסו להמשך מיצוי ראיות. בחקירתו הוא מסר גרסה מלאה ובמשטרה אומרים כי הוא קשר עצמו לחשדות.

הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו ושם התייחס נציג המשטרה לדברים שאמר החשוד בזמן הפשיטה כי זה נעשה לצורכי פרנסה וסיפר כי החשוד חזר בו בחקירתו וטען כי הוא צחק עם השוטר, "עם שוטרים לא צוחקים, בטח לא בנושאים פליליים. לכל דבר יש משמעות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד טען נציג המשטרה כי החשוד "שלט בסמים, החזיק בהם, גידל אותם והעביר אותם ממקום למקום, הוביל את השוטרים לסמים האלה… בסופו של יום נתפסו 480 שתילים, יש תמונות מצויות בתיק. מדובר על שתילים בוגרים ובחלקם הלא מבוטל עברו לשלב מתקדם של ייבוש ושתילים צעירים בתהליך של הנבטה וגידול", אמר השוטר וביקש להאריך את מעצרו של החשוד בשישה ימים.

סנגורו של החשוד טעם כי מדובר באדם מבוגר הנמצא בקבוצת הסיכון ועל כן יש לשחרר אותו ממעצר והציע לשכן אותו בעיר אילת.

השופט יהודה ליבליין כתב בהחלטתו כי הלכה למעשה החשוד "מודה בחקירתו בעיקר הדברים", אך לאור זאת שמדובר באדם ללא עבר פלילי ובשל גילו המתקדם הוחלט להאריך את מעצרו בשלושה ימים עד ליום חמישי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר